تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ سازمان خصوصی سازی به ادعای بی اعتباری فسخ قرارداد واگذاری مخابرات

سازمان خصوصی سازی در واکنش به نامه مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین (سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران) مبنی بر بی اعتبار خواندن فسخ قرارداد واگذاری سهام این شرکت، - " / بیست و سوم آذرماه سازمان خصوصی سازی فسخ قرارداد واگذاری بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران را به دلیل اجرا نشدن تعهدات از سوی خریدار اعلام کرد.

در پی این امر، سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور اطلاعیه ای از مدیران مخابرات و سهامدار عمده (توسعه اعتماد مبین) خواست درباره ترکیب سهامداری توضیح فوری بدهند.

مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین نیز بتازگی در نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار، اطلاعیه سازمان خصوصی سازی درباره فسخ قرارداد واگذاری سهام کنترلی و مدیریتی شرکت مخابرات ایران را بی اعتبار دانست.

در پی انتشار این نامه سازمان خصوصی سازی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسه شنبه روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، پیرو اطلاعیه سه شنبه (بیست و سوم آذرماه 1395) این سازمان در مورد فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران، نظر به اینکه شرکت خریدار پاسخی را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارایه و اقدام سازمان خصوصی سازی مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری را فاقد اعتبار قانونی اعلام کرده است، تاکید می شود سازمان خصوصی سازی به موجب مفاد قرارداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ سازمان خصوصی سازی به ادعای بی اعتباری فسخ قرارداد واگذاری مخابرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..