تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان تهران و اصفهان، بیشترین متقاضیان حضور در جشنواره تجسمی فجر

هنرمندان تهران و اصفهان، بیشترین متقاضیان حضور در جشنواره تجسمی فجر

فرهنگ > تجسمی - انتخاب اولیه آثار نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، چهارشنبه اول دی ماه آغاز می‌شود و تهران و اصفهان بیشترین تعداد متقاضی را دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخاب اوليه آثار از سوی شورای هنری نهمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر از اول دی ماه آغاز می‌شود.

تهران با هزار و 191 نفر، اصفهان با 310 نفر، البرز با 200 نفر و خراسان رضوی با 170 هنرمند بيشترين تعداد متقاضی و استان‌های سيستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با 9 نفر كمترين متقاضی را برای حضور در جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر دارند.

هنرمندان 48 كشور برای حضور در جشنواره ثبت نام و آثارشان را ارسال كرده‌اند و صربستان با 15 هنرمند بيشترين متقاضی را دارد.

این جشنواره با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های بدیع و خلاقانه هنری و پژوهشی به دبیری مجتبی آقایی از سوم تا سی ام بهمن امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

57242 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان تهران و اصفهان، بیشترین متقاضیان حضور در جشنواره تجسمی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..