تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش مدعی سرنگونی بالگرد روسیه شد

کد خبر: ۴۴۴۶۴۱

۱۳۷  بازدید

گروه تروریستی تکفیری داعش مدعی شد که یک فروند بالگرد روسیه را بر فراز فرودگاه نظامی تیفور در شرق حمص هدف قرار داد.

خبرگزاری فارس: سایت «الاعماق» وابسته به داعش مدعی شد که عناصر این گروه تروریستی تکفیری یک فروند بالگرد نظامی روسیه را که در حال پرواز بر فراز فرودگاه نظامی «تیفور» در شرق حمص بود، سرنگون کردند.

فعالان سوری چند روز گذشته نیز با اعلام نزدیک شدن داعش به فرودگاه نظامی «تیفور» در استان حمص، مدعی شدند که نظام سوریه در حال تخلیه این فرودگاه است.

این در حالی است که ارتش سوریه ضمن تکذیب خبر اشغال یک فرودگاه سوریه به دست داعش اعلام کرد که نیروهای روسیه و ارتش سوریه و هم‌پیمانان آنها تجهیزات نظامی بیشتری را به فرودگاه نظامی تیفور در حمص منتقل کردند.

فرودگاه مهم تیفور در 30 کیلومتری شهر تدمر و 90 کیلومتری شهر حمص قرار دارد، داعش پس از اشغال شهر تدمر، حمله ای را برای تصرف این فرودگاه شروع کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش مدعی سرنگونی بالگرد روسیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..