تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت برنامه ریزی برای ۳۰ هزار نفر بیکار در تربت جام

تربت جام با ۳۰ هزار نفر بیکار نیازمند به برنامه ریزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امام جمعه تربت جام در نخستین مجمع هم افزایی و مشورتی رؤسا و اساتید دانشگاه های این شهرستان که امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: تقریبا ۳۰ هزار نفر بیکار در تربت جام داریم که برای اشتغال آنان نیازمند به برنامه ریزی احساس می شود.

حجت الاسلام طاهری افزود: نخستین مجمع به بهانه هفته وحدت تشکیل شده است و این گروه به هیچ وجه نباید به مسائل سیاسی و انتخاباتی ورود پیدا کند.
او تصریح کرد: این نشست یک جلسه علمی و تبادل اندیشه است و مسائل جریان های سیاسی و جناحی را پیگری نمی کند و قرار است آشنایی بین استادان دانشگاه ایجاد شود تا با وحدت و همدلی بیشتر برای مردم ارائه طریق کنند.
امام جمعه تربت جام بیان داشت: برابر قانون و شرع همه وظیفه داریم که در رابطه با حضور حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب اصلح و امانت داری از رای مردم تلاش کنیم.

او عنوان کرد: انتخاب مردم به نحوه که باشد آن شخص و گروه که به عنوان منتخب از صندوق رای بیرون بیایند از این انتخاب مردم پیشتیبانی می کنیم.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد:اگر رؤسا و اساتید دانشگاه از ظرفیت یکدیگر برای تبادل معلومات و اظهار نظر علمی نسبت به مسائل شهر و کشور ابراز نظر نداشته باشند و خلا نظریه های علمی و کارشناسی که به چشم می خورد با برگزاری این جلسات هم افزایی از بین برود.

امام جمعه تربت جام یادآور شد: مردم از موضع و اظهار نظر علمی اساتید دانشگاه و ارائه راهکار خوشحال می شوند و این امر به پیشرفت منطقه کمک می کند و این جلسات تقریبی و وحدتی در هر فصل با محوریت و موضوع مشخص تشکیل می شود.

امام جمعه خاطر نشان کرد: وقتی مردم احساس کنند که اساتید دانشگاه با آرامش حرکت می کند امیدوار می شوند که از با حمایت از مواضع اساتید از کل نظام دفاع می کند.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت برنامه ریزی برای ۳۰ هزار نفر بیکار در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..