تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار محرمانه رئیس موساد با تیم ترامپ در مورد ایران

وب سایت صهیونیستی تایمز اسرائیل در گزارشی به دیدار اخیر رئیس موساد با اعضای تیم دولت ترامپ اشاره کرد و نوشت: رئیس سازمان امنیتی موساد در سفر اخیر خود به آمریکا با اعضای دفتر ترامپ دیداری فوق محرمانه داشته است.

تایمز اسرائیل افزود: رئیس موساد "یوسی کوهن" اعضای دفتر ترامپ را در جریان جزئیات توافق هسته ای ایران، جنگ داخلی سوریه، تهدیدات تروریستی و مسائل فلسطین قرار داد. این دیدار امنیتی توسط نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو برنامه ریزی شد.

این وب سایت افزود: همچنین طبق گزارش ها، مقامات اسرائیل به اعضای دفتر ترامپ پیشنهاداتی در مورد برگزاری کنفرانس منطقه ای صلح اسرائیل و فلسطین ارائه کرده اند. گفته می شود که در این دیدار محرمانه، سفیر اسرائیل در آمریکا نیز حضور داشته است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت نیز در همین ارتباط نوشت: این دیدار می تواند آغازی بر همکاری های امنیتی جدید میان تل اویو و واشنگتن برای حل بحران های منطقه باشد.


http://media.jamnews.ir/EditorMedia/1/1395/09/29/01.jpg




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار محرمانه رئیس موساد با تیم ترامپ در مورد ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..