تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تأکید بر رعایت بهداشت قبل از درمان/ قداست طب حفظ شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر به گفته دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: موضوع پر خوری امری است که مشکلات بسیاری را به بار می‌آورد و این امر پرخوری مشکلات بسیاری را به بار می‌آورد.

وی گفت: فرهنگ سازی ما باید در این زمینه باشد، پیامبر(ص) تا گرسنه نمی‌شدند سر سفره نمی‌آمدند و پر خوری نمی‌کردند.

استاد برجسته حوزه گفت: یکی از مشکلات ما این است که طب را از طریق موش دنبال می‌کنند، یعنی اول موش را آزمایش می‌کنند و بعد روی انسانی تست می‌کنند که این کار برای دامپزشکی است نه طب.

وی گفت: هر ساله همایش مشترکات انسان و حیوان برگزار می‌شود که کار خوبی است اما همایش مهم‌تر این است که شباهت انسان با فرشته‌ها چیست و باید این همایش برگزار شود.

آیت الله جوادی آملی گفت: باید به قداست طب احترام بگذاریم، در عین حال دامپزشکی علم شریف است اما بین آسمان و زمین فرق است و بین انسان و دام فرق وجود دارد.

وی گفت: باید بهداشت تقویت شود و وقتی بهداشت تقویت شد دیگر نیاز به درمان نیست و در این زمینه باید تلاش شده و اهتمام اشته باشیم.

این مرجع تقلید گفت: باید انسان ها را به بهداشت قبل از درمان دعوت کنیم و از سوی دیگر بکوشیم تا فرهنگ پرخوری از جامعه حذف شود.

زیباجو

حتما بخوانید :   تسکین درد عضلانی پس از ورزش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تأکید بر رعایت بهداشت قبل از درمان/ قداست طب حفظ شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..