تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




714 اتاق تک نفره زایمان طبیعی در کشور راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، فرح بابایی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی، درمانی شهیدان مبینی سبزوار افزود: 2 هزار و 200 اتاق تک نفره زایمان طبیعی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در این زمینه مشکل اعتباری وجود ندارد.
وی اظهار کرد: برای ترویج زایمان طبیعی اقدامات مختلف انجام شده که آموزش و توانمندسازی مادران، کلاس های رایگان آمادگی برای زایمان، اصلاح تعرفه زایمان طبیعی نسبت به سزارین و بهسازی و توسعه فضاهای بلوک زایمان از جمله این اقدامات است.
وی گفت: جراحی ‌های سزارین در سال 1392 حدود 56 درصد بود که سال گذشته با اجرای طرح تحول نظام سلامت و بسته های حمایتی زایمان طبیعی 6.5 درصد کاهش یافت.
بابایی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرایی شدن سیاست های جدید جمعیتی، توسعه درمان ناباروری ها و ترویج زایمان طبیعی را در دستور کار خود دارد.
سرپرست مرکز آموزشی، درمانی شهیدان مبینی سبزوار نیز گفت: بلوک زایمان این شهرستان در مساحت 500 متر مربع در چهار طبقه در حال ساخت است.
بهناز سویزی افزود: تاکنون 14 میلیارد ریال برای اسکلت بندی و سفت سازی این بلوک هزینه شده و برای تکمیل آن 50 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «714 اتاق تک نفره زایمان طبیعی در کشور راه اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..