تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 گروه بازرسی بر بازار شب یلدا در جنوب کرمان نظارت دارند

به گزارش ایرنا محمود اسکندری نسب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه شب یلدا برخی از کالاها و خدمات خاص این ایام تحت تاثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: 20 نفر از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و اتاق اصناف در شهرستان های جنوب کرمان وظیفه بازرسی بازار ویژه شب یلدا را بر عهده دارند.
وی گفت: در شهرستان جیرفت 6 نفر از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با کمک چهار نفر از بازرسان اتاق اصناف این وظیفه را انجام خواهند داد و این بازرسی ها در 2 نوبت صبح و عصر و در محدوده تمامی بازار شهرستان ها و میادین میوه و تره بار انجام می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار کرد: نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت خواهد بود.
وی گفت: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گزارش کنند.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قلعه گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 گروه بازرسی بر بازار شب یلدا در جنوب کرمان نظارت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..