تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا منصوریان به دنبال فرار از تختی بود؟

کد خبر: ۴۴۴۶۲۲

۴۲  بازدید

ورزش سه: دیدار روز سه شنبه استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی، چهارمین نبرد این دو تیم در ورزشگاه قدیمی شرق تهران خواهد بود.

با شروع لیگ سیزدهم، دیدارهای دیگر تیم های تهرانی برابر استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه تختی منتقل شد و به این ترتیب استقلال تا به امروز سه دیدار در لیگ برتر و یک دیدار در جام حذفی برابر نفت تهران برگزار کرده است.

در سه دیدار از این مسابقات که در لیگ برتر برگزار شده، آبی های تهرانی یک مساوی و دو شکست کسب کرده اند. تنها تساوی استقلال برابر نفت تهران به لیگ سیزدهم باز می گردد که نفتی ها با شوت سرکش وریا غفوری در دقایق پایانی، بازی برابر استقلال را به تساوی کشاندند.

در لیگ چهاردهم و پانزدهم اما آبی های تهرانی برابر نفت تهران با علیرضا منصوریان توفیقی نداشتند و دو شکست تجربه کردند. شکست دو بر صفر در لیگ چهاردهم با گلهای امیری و مطهری در کنار شکست یک بر صفر لیگ پانزدهم با گل به خودی عمران زاده، دو شکستی هستند که طلسم نبردن استقلال در لیگ برتر برابر نفت تهران را رقم زدند.

استقلال هر چند در جام حذفی لیگ پانزدهم در ورزشگاه تختی موفق به حذف نفت تهران شد اما آبی ها در این دیدار نیز در جریان 120 دقیقه نبرد با نفت موفق به پیروزی نشدند و در نهایت واکنش های استثنایی رحمتی بود که آبی ها را پیروز از زمین مسابقه خارج کرد.

به این ترتیب استقلال در 4 دیداری که برابر نفت تهران انجام داده، هیچگاه موفق به کسب پیروزی در جریان بازی نشده تا منصوریان که نقش پر رنگی در طلسم نبردن استقلال در تختی دارد، برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به دنبال تغییر ورزشگاه محل بازی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا منصوریان به دنبال فرار از تختی بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..