تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده نیروی زمینی ارتش: تهدیدهای کویر را به فرصت تبدیل کرده ایم

دوشنبه، 29 آذر 1395 ساعت 18:312016-12-19سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار تعدادی از یکان های این نیرو در کویر خبر داد و گفت: نزاجا تهدیدهای کویر را به فرصت تبدیل کرده است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش: تهدیدهای کویر را به فرصت تبدیل کرده ایم دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار تعدادی از یکان های این نیرو در کویر خبر داد و گفت: نزاجا تهدیدهای کویر را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین رونمایی از طرح ملی آمایش دفاعی - امنیتی کویر و بیابان با رویکرد استقرار جمعیت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: کویر از نگاهی هم تهدید و هم فرصت است.

در واقع برای کسانی که نتوانند از موهبت کویر استفاده کنند، یک تهدید محسوب می شود و شاید هم این تهدید بالقوه باشد که البته امکان تبدیل به فعل شدن را هم دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این نیرو نگاهی همراه با فرصت به کویر دارد و برای اینکه در جنگ احتمالی آینده صحنه نبرد را بتوانیم به دشمن تحمیل کنیم، با یک آمایش سرزمینی مناسب به تهدیدات پاسخ خواهیم داد و در پایداری امنیت نقش خواهیم داشت.

امیر سرتیپ حیدری توضیح داد: ما از کویر نمی ترسیم و کویر برای ما تهدید نیست زیرا توانسته ایم به این قدرت و اقتدار برسیم که اگر دشمن بخواهد از شرق و




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده نیروی زمینی ارتش: تهدیدهای کویر را به فرصت تبدیل کرده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..