تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار وزیر بهداشت با آیت الله علوی گرگانی

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی گفت:وضعیت بهداشت و درمان قم متحول می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ قاضی زاده هاشمی،وزیر بهداشت،درمان وآموزش پزشکی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان فرقانی بودیم که این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است.
 
وی افزود:در قم بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند که تخت‌های بیمارستانی در آن کم است و تا پایان دولت 800 تخت بیمارستانی در قم تحویل داده می‌شود.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی تصریح کرد: این وضعیت ساخت و ساز بیمارستان در کل کشور است و این دولت با تمام مشکلات مادی اقدام به ساخت بیمارستان‌ها کرده است.
 
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود و در پرداخت‌ها هم 6 درصد برای شهری و برای روستایی 3 درصد دریافت می‌شود یعنی اگر عمل قلب 5 میلیون تومان هزینه داشته در حال حاضر با اجرای طرح تحول سلامت به کمتر از 400 هزار تومان رسیده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی گفت: معتقدیم که دولت اسلامی بعد از امنیت باید در راستای رفاه عمومی کار کند که یکی از آن‌ها در سطح درمان و بهداشت است. البته در این زمینه افرادی هستند که فقط نیمه خالی لیوان را می‌بینند و در این فضای حال حاضر که کاملاً سیاسی است، برخی حرف‌ها زده می‌شود.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار وزیر بهداشت با آیت الله علوی گرگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..