تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردی هوا کار دست گربه بازیگوش داد + تصاویر

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 982277

گربه بازیگوشی که به دنبال سردی هوا به داخل موتور خودرو پناه آورده بود، با کمک ماموران آتش نشانی از این گرفتاری، رهایی یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، کاهش دمای هوا در میاندوآب علاوه بر اینکه برای مردم این شهر مشکلاتی را به وجود آورده است، برای حیوانات نیز مشکلاتی را به وجود آورده است.

در این شب های سرد پاییزی میاندوآب، یک گربه بازیگوش نیز برای یافتن جای گرم به داخل موتور خودرو پناه آورده بود که در آنجا به گیر افتاد که با کمک ماموران آتش نشانی از این گرفتاری، رهایی یافت.

در این زمینه رئیس اداره آتش نشانی میاندوآب گفت: با تماس یکی از شهروندان مبنی بر گیر افتادن حیوانی در داخل موتور خودروی هیوندا، ماموران ما به محل مراجعه کردند.

یادگار لندنیان با اشاره به اینکه راننده خودور قبل از حرکت متوجه وجود این گربه در داخل موتور شده بود، اظهار کرد: این گربه که به دلیل سردی هوا، به داخل موتور خودرو پناه برده و در آنجا گرفتار شده بود، توسط ماموران آتش نشانی نجات یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردی هوا کار دست گربه بازیگوش داد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..