تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ خودرو برتر ۲۰۱۶ خریداری شده توسط قشر پولدار آمریکا!

افراد پولدار در جامعه به دنبال خرید اجناس گران قیمت و لوکس هستند ولی وقتی بحث خرید خودرو باشد اکثر آنها به دنبال خودروهای لوکس نیستند! قطعا برای بعضی از آنها مشتریان آخرین مدل‌های فراری، لامبورگینی یا هر خودرویی که آنها را به وجد بیاورد هستند، اما این شامل همه افراد نمی‌شود. بنا به گزارش Edmunds خرید خودروها توسط خانواده‌هایی که درآمدی بالاتر از ۲۵۰ هزار دلار در سال دارند شامل ۸ مدل شاسی‌بلند و یک سدان و یک پیکاپ است. تقریبا انتخاب درصد بالایی از آنها شبیه مردم با درآمد متوسط است زیرا برای خرید خودرو همه افراد دنبال خودروی راحت و با کیفیت هستند؛ با هم ۱۰ خودرو پر فروش که توسط قشر پولدار آمریکا در سال ۲۰۱۶ خریداری شدند را مرور می‌کنیم.

ادمین

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با آی‌تی‌رسان تجربه کنید...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ خودرو برتر ۲۰۱۶ خریداری شده توسط قشر پولدار آمریکا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..