تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج صفی باز هم فرکی را اخراج می کند؟

کد خبر: ۴۴۴۵۸۴

۸۹  بازدید

فصل گذشته احسان حاج صفی با ترک تیم سپاهان موجبات کنار رفتن حسین فرکی از این تیم را ایجاد کرد و در دیدار فردا هم با درخشش خود می تواند بار دیگر فرکی را در آستانه قطع همکاری با تیم سایپا قرار دهد.

ورزش سه: لیگ پانزدهم تا هفته پنجم در شرایطی برای تیم سپاهان با سرمربیگری حسین فرکی دنبال می شد که سپاهان با کسب 13 امتیاز در رتبه اول جدول قرار داشت و ستاره زردپوشان اصفهانی بدون شک احسان حاج صفی بود. او تا آن برهه از فصل برای زردپوشان 3 گل به ثمر رسانده بود و عامل اصلی برتری سپاهان مقابل پرسپولیس در پیروزی 4 بر 2  فولادشهر بود. پس از اینکه این بازیکن تصمیم به ادامه فوتبال خود در آلمان گرفت، اوضاع برای تیم سپاهان هم خوب پیش نرفت و حسین فرکی پس از کسب نتایج ضعیف و قبول شکست 3 بر صفر مقابل استقلال تهران و تساوی با تیم استقلال اهواز از کار کنار رفت.

حاج صفی در فصل جدید بار دیگر به تیم سپاهان بازگشته است و به خصوص در هفته های اخیر ارزشمندترین بازیکن این تیم بوده است. به طوری که از 14 گلی که در زمان حضور این بازیکن در سپاهان به ثمر رسیده، روی 8 گل تاثیر مستقیم و غیرمستقیم داشته است، که شامل 4 پاس گل و 4 گل می باشد.

سپاهان با درخشش مدافع چپ خود بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته است و فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر سایپا قرار خواهد گرفت که حسین فرکی را در راس کادر فنی خود می بیند. فرکی در شرایطی به تیم سابق خود رسیده که سایپا حال و روز خوشی ندارد و از 14 بازی لیگ تنها 2 بار موفق به کسب پیروزی شده است. البته آن ها در جام حذفی با سه پیروزی مقابل بادران نوین، بادران و نفت مسجد سلیمان به سپاهان رسیده اند.

شکست در نقش جهان برای حسین فرکی که چندی پیش خودش از هدایت نارنجی پوشان استعفا کرده بود، می تواند به منزله از دست دادن شغل خود برای دومین سال پیاپی باشد. اولین بار احسان حاج صفی با ترک تیم سپاهان موجبات نزول طلایی پوشان و در نهایت حذف فرکی از این تیم را فراهم ساخت و در بازی فردا درخشش حاج صفی در ترکیب سپاهان و حذف سایپا می تواند بار دیگر حسین فرکی را در موقعیت دشواری گرفتار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج صفی باز هم فرکی را اخراج می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..