تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشین چراغ خاموش به ترکیب استقلال می‌رود

کد خبر: ۴۴۴۵۷۳

۱۳۹  بازدید

مهاجم استقلال در این روزها بدون سر و صدا و به دور از حواشی تلاش می کند به ترکیب اصلی برود.

ورزش سه: مهاجم استقلال در این روزها بدون سر و صدا و به دور از حواشی تلاش می کند به ترکیب اصلی برود. بعد از خط خوردن نام آرش افشین از لیست بازی با پدیده و شایعاتی که در مورد ناراحتی او به وجود آمد، افشین در تمام تمرینات بعد از این بازی شرکت کرد و بی توجه به حواشی کارش را دنبال کرد تا بتواند نظر مثبت منصوریان را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب کند.

منصوریان نام افشین را برای بازی با نفت تهران در لیست 18 نفره استقلال قرار داده است و آنطور که از آخرین تمرین این تیم برداشت شده است، او به احتمال فراوان در بازی فردا در ترکیب استقلال به میدان می رود و فرصت دارد توانایی های خود را نشان بدهد.

افشین تا کنون سابقه 3 بار گلزنی با پیراهن تیم های مختلف به نفت تهران را دارد و در صورتی که بازی کند، می تواند این آمار را بهتر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشین چراغ خاموش به ترکیب استقلال می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..