تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالکوبی عجیب این دختر عاشق روی پیشانی +عکس

خالکوبی عجیب این دختر عاشق روی پیشانی

 

به گزارش ایران ناز دختری که عاشق یک رپر مشهور بود برای اثبات عشقش نام او را بر پیشانیش خالکوبی نمود ! این دختر که نام رپر معروف آمریکایی را روی پیشانی خود هک  کرده بود بخشی از موی سر و ابروهای خود را تراشید . 

 

به گزارش ایران ناز ط فداران سلبریتیهای مشهور برای ابراز عشق و علاقه ی خود به هنرمند محبوبشان دست به هر کاری میزنند .  یک طرفدار واقی هرکاری میکند تا عشقش را به ستاره محبوبش ثابت کند. خیلی ها فقط با تقلید مدل موی سر و یا پوشیدن لباسی با طرح ستاره محبوبشان این عشق را به نمایش میگذارند اما این دختر برای اثبات عشق افراطی اش به یک رپر معروف امریکایی نام اورا روی پیشانیش خالکوبی کرد.

خالکوبی عجیب این دختر عاشق روی پیشانی +عکس

این زن اسرار آمیز با تراشیدن موها و ابروهایش و خالکوبی نام :”درک” روی پیشانیش خواسته است نقش برجسته ای در میان هواداران داشته باشد.

خالکوبی عجیب این دختر عاشق روی پیشانی +عکس

به نظر میرسد ان هوادار تحت تاثیر یکی از آهنگهای این خواننده که میگوید” نام مرا خالکوبی کن تا بدانم این عشق واقعی است” ان کار را انجام داده است.

 

عکسهای این زن در اینترنت پخش شده است و زمانی که “درک” عکسهای وی را توسط یک خبرنگار دید گفت ” این دیوانگی است. میخواهم اورا ملاقات کنم تا علت کارش را بدانم.

خالکوبی عجیب این دختر عاشق روی پیشانی +عکس

او که با دیدن این عکسها منقلب شده بود گفته است: باور نکردنی است. من حتی نمیخواهم دوباره به این عکسها نگاه کنم. او خودش هیچ خالکوبی در بدن ندارد.

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال باند تتو و خالکوبی های مستهجن در تهران

 

خالکوبیهای عجیب پیرمردی که به رکورد گینس اعتیاد دارد +تصاویر

 

عکس هایی از رکوردهای دیدنی و باورنکردنی گینس

 

خالکوبی های باورنکردنی فوتبالیست معروف (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالکوبی عجیب این دختر عاشق روی پیشانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..