تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ ترنجی ۲۰۱۶: الجی وی ۲۰ یا گلکسی اس ۷ اج

دومین رقابت از دور نیمه نهایی لیگ ترنجی ۲۰۱۶ را در حالی آغاز می کنیم که رقابت اول بین گوگل پیکسل و اچ تی سی ۱۰ بسیار نزدیک دنبال می شود و حتی نتیجه به صورت متوالی در حال تغییر است. آن سو رقابت بین دو موبایل در اندازه عادی جریان دارد و این سو بین دو فبلت. الجی وی ۲۰ و گلکسی اس ۷ اج برای راه یابی به فینال به میدان می روند، کدام یک برنده خواهد بود؟ نظر شما مشخص می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طراحی

toranjisl2015-33

شیشه در مقابل فلز، یا به عبارت بهتر در مقابل درب پشتی فلزی! الجی در وی ۲۰ سعی کرده تا در کنار حس لمس خود دستگاه بتواند کارایی را نیز حفظ کند و به شعار فعلی خود یعنی قابل تعویض بودن باتری توسط کاربر پایبند بماند. سامسونگ در ادامه پروژه طراحی شیشه و فلز خود که با ارایه گلکسی اس ۶ آغاز شد، گلکسی اس ۷ اج را به عنوان نقطه اوج مهندسی خود ارایه کرده است. وزن و ضخامت و البته حاشیه نمایشگر بسیار کم برای این فبلت ۵.۵ اینچی سبب می شود که حتی شما با در دست داشتن گلکسی اس ۷ اج، احساس در دست داشتن برادر کوچکتر وی ۲۰ یعنی جی ۵ را داشته باشید! باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری این دستگاه که ۴۰۰ میلی آمپر از الجی وی ۲۰ بیشتر است و وزن ۱۵ گرمی کمتر نمونه سامسونگی تاییداتی بر مهندسی بی نظیر حاکم بر طراحی اس ۷ اج است. همه این ها را در حالی مرور کنید که می دانید گلکسی اس ۷ اج گواهی IP68 را نیز دارد و تا عمق ۱٫۵ متری و مدت زمان نیم ساعت با شما زیر آب دوام می آورد.

وی ۲۰ نیز خیلی دست خالی به میدان نیامده است. باتری قابل تعویض و امکان استفاده از دو سیم کارت همزمان به همراه مموری کارت موضوعی است که برای خیلی از کاربران هنوز هم اهمیت دارد. الجی در طراحی وی ۲۰ تلاش زیادی داشته تا این فبلت تقریبا ۵٫۹ اینچی را خوشدست طراحی کند. گواهی مقاومت نظامی نیز در آن سبب می شود که خیالتان از بابت شوک وارد شده به دستگاه و دیگر موارد شامل چنین گواهینامه ای، راحت باشد.

Loading ... Loading ... نمایشگر

toranjisl2015-34

الجی وی ۲۰ با دو نمایشگر ۵.۷ و ۲.۱ اینچی ارایه می شود که نمایشگر دوم برای نمایش اطلاعات پر استفاده مورد کاربری دارد. رزلوشن QHD نه برای سامسونگ و نه برای الجی موضوع جدیدی نیست و هر دو فبلت با این رزلشون ارایه می شوند. نمونه سامسونگی از پنل AMOLED خمیده بهره می برد که زیبایی دو چندانی به دستگاه می بخشد استفاده می کند. از نظر کیفیت هر کدام باید گفت که هر دو از بهترین پنل های مورد استفاده خودشان بهره برده اند و بیشتر باید بین امولد و IPS انتخاب کنید. نظر شما چیست؟

Loading ... Loading ... دوربین

toranjisl2015-32

دوربین جایی است که هر دو مدعی بوده و هستند. گلکسی اس ۷ اج فوکوس دوال پیکسل دارد که سرعت بی نظیری در فوکوس را ارایه می دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۷ اج تصاویر خوبی را ثبت می کند و این ثبت در هر شرایط نوری، سرعت مناسبی هم دارد. الجی اما هنوز وارد باشگاه ۱۲ مگاپیکسلی ها نشده و سعی کرده است همان ۱۶ مگاپیکسل را ارتقا ببخشد. به لطف حسگر تصویر جدید، سرعت فوکوس بهتری در وی ۲۰ وجود دارد اما مسلما اس ۷ اج دستگاه سریع تری برای عکاسی است، به خصوص در شرایط نوری چالش برانگیز. الجی در فیلم برداری تنظیمات کامل دستی از جمله مانیتور کامل صدا را ارایه می دهد که گلکسی اس ۷ اج از آن ها محروم است. علاوه بر این الجی وی ۲۰ دو دوربین دارد و دوربین دوم وظیفه ثبت عکس هایی با زوایه دید ۱۳۵ درجه ای دارد که تجربه عکاسی جذابی را ارایه می دهد.

Loading ... Loading ... سخت افزار

toranjisl2015-31

می توان گفت در مجموع تفاوت زیادی را ایتجا شاهد نیستیم. چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ هر دو چیپست های قوی هستند که نمونه اگزینوس روی گلکسی اس ۷ اج عملکرد بهینه ای در مصرف انرژی دارد و البته عملکرد بسیار روان و خوبی را ارایه کرده است. به لطف پردازنده کم مصرف تر و باتری بزرگتر، عمر باتری اس ۷ اج به شکل محسوسی از وی ۲۰ بیشتر است.

اما نکته قابل ذکر دیگر این است که وی ۲۰ هم اکنون با اندروید ۷ به فروش می رسد و اساسا اولین موبایل ارایه شده با اندروید ۷ است اما گلکسی اس ۷ اج هنوز نسخه آزمایشی این سیستم عامل را دارد.

Loading ... Loading ... ارزش در برابر قیمت

toranjisl2015-35

گلکسی اس ۷ اج با حدود قیمت ۲٫۴ میلیون تومان در بازار موجود است و این در حالی است که نمونه الجی را با حدود قیمت ۲ میلیون تومان می توانید تهیه کنید. نظر شما چیست؟ کدام یک؟

Loading ... Loading ... به یاد داشته باشید که …

به یاد داشته باشید که این رای گیری همزمان در کانال تلگرام (@toranji) و صفحه اینستاگرام (Toranji) ترنجی نیز فعال بوده و مجموع آرا برای پیروزی هر دستگاه مد نظر است. مدت زمان رای گیری ۴۸ ساعت پس از انتشار مطلب خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که در قرعه کشی هدیه ویژه لیگ ترنجی ۲۰۱۶ تنها کاربرانی که در بخش نظرات به بیان دیدگاه خود می پردازند، شرکت داده خواهند شد.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ ترنجی ۲۰۱۶: الجی وی ۲۰ یا گلکسی اس ۷ اج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..