تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه ویژه به صنایع کوچک در طرح هاي اقتصادي باخرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از نگاه ویژه به صنایع کوچک تبدیلی در طرح هاي اقتصادي شهرک صنعتي باخرز خبر داد.

نگاه ویژه به صنایع کوچک در طرح هاي اقتصادي باخرزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در دیدار با فرماندار شهرستان باخرز افزود: در راستاي جذب سرمايه گذار صنعتي، توسعه صنعتي و اشتغالزايي مولد در طرح هاي اقتصادي صنعتي شهرستان باخرز توسط مشاوران خبره بررسي مي شود.

او افزود: وجود صنایع فعال و اشتغالزایی مولد سبب جلوگیری از مهاجرت مردم بومی منطقه شده و رونق اقتصادی شهرستان را در بر خواهد داشت.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: آموزش های هدف دار و ظرفیت سازی برای اشتغال در واحدهای کوچک و متوسط درشهرک های صنعتی استان برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

در ادامه فرماندار باخرز نیز گفت: یکی از راه‌های مهم در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تأکید بر تولید داخل و حمایت از سرمایه گذاران بخش‌های تولیدی است و توجه به سرمایه‌گذار و تولیدکننده بومی از اولویت‌های کاری دستگاه‌های اداری این شهرستان است.
او بيان داشت: حضور مشاوران اقتصادي و صنعتي نيز  كمك شاياني به احصاء نيازهاي سرمايه گذاري در اين شهرستان و شهرك صنعتي خواهد كرد.

جواد حسن زاده خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نيز در راستاي رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران اين شهرک صنعتی نيز انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه ویژه به صنایع کوچک در طرح هاي اقتصادي باخرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..