تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه: با تیم ترامپ در تماس نیستیم

به گزارش تسنیم به نقل  از رویترز، رسانه‌های روسی به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کردند که کرملین با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در تماس نیست.

یکی از دیپلماتهای ارشد روسیه ماه گذشته میلادی اعلام کرد که دولت روسیه با اعضای تیم سیاسی ترامپ در جریان کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تماس بوده است.

این درحالی است که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با دیلی بیست تاکید کرده بود: روابط آشکار و روشنی از وجود روابط بین تیم ترامپ و روسیه وجود دارد.

این اظهارات اوباما در شرایطی است که روزنامه واشنگتن پست اخیرا گزارش داده است که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" در یک ارزیابی محرمانه به این جمع بندی رسیده است که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا دخالت کرده و به دونالد ترامپ برای پیروزی در این انتخابات کمک کرده است.

اوباما سپس به بیانیه مشترک وزارت امنیت داخلی و دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در روز 7 اکتبر اشاره کرد که در آن آمده بود: جامعه اطلاعاتی آمریکا مطمئن است که دولت روسیه در حملات اخیر به ایمیل های اشخاص و موسسات آمریکایی از جمله سازمان های سیاسی آمریکا دست داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه: با تیم ترامپ در تماس نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..