تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 113 کیلوگرم انواع مواد مخدر درعملیات پلیسی

فرمانده انتظامی زاهدان ازکشف ۱۱۳کیلوکرم انواع موادمخدر درعملیت پلیسی ودستگیری دو قاچاقچی درابن رابطه خبرداد.

کشف 113 کیلوگرم انواع مواد مخدر درعملیات پلیسی در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان در دو عملیات، 113 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پی دریافت خبری در خصوص قاچاق مقادیری مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان، تیمی از ماموران کلانتری 17 موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: ماموران پس از کار فنی و اطلاعاتی شبانه روزی محل دپو مواد مخدر توسط قاچاقچیان را شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

عارف نژاد در ادامه گفت: ماموران با هماهنگی قضایی از محل دپو مواد مخدر که منزلی در حاشیه شهر زاهدان بود، بازرسی کرده و مقدار 12 کیلو مرفین ، 6 کیلو هروئین و 34 کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی زاهدان از یک عملیات موفق پلیسی دیگر توسط ماموران یگان تکاوری قطار خنجک خبر داد و گفت: ماموران این یگان عملیاتی در حین گشت زنی در محور های فرعی با توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405، ضمن دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای، 21 کیلو مرفین و 40 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/پ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 113 کیلوگرم انواع مواد مخدر درعملیات پلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..