تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان (به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۰۹/۲۹)

خرید گوشی با توجه به تنوع زیاد در محدوده‌های قیمتی مختلف کار دشواری است و به همین خاطر ما بر آن شدیم تا هر از چندگاهی، ارزشمندترین گوشی‌ها در هر رده قیمتی را به شما معرفی کنیم. پیش‌تر با مقاله بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان ما را همراهی کردید، حال در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان را به شما معرفی کنیم. در این محدوده قیمتی گوشی‌های اقتصادی، پایین رده و غیر هوشمند قرار دارند که به سخت‌افزار نسبتا قدیمی یا ضعیف مجهز هستند. البته در بازاری که در هر محدوده قیمتی ده‌ها مدل وجود دارد، شناختن بهترین آن‌ها، می‌تواند کمک بسیار خوبی برای انتخاب شما باشد. پس با ما و این ۵ گوشی ارزشمند همراه باشید.

نوکیا ۲۳۰

Nokia 230

در این مقاله تصمیم گرفتیم که به عنوان ارزان‌ترین مدل به جای گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزار ضعیف و سیستم‌عامل‌های قدیمی، دستگاه ساده‌ای را معرفی کنیم. زمانی که نوبت به گوشی‌های ساده و غیرهوشمند می‌رسد چه شرکتی بهتر و باسابقه‌تر از نوکیا می‌توان پیدا کرد؟! نوکیا که اجازه تولید گوشی هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۶ را ندارد همچنان به معرفی مدل‌های ساده پایبند است. نوکیا ۲۳۰ بدون شک یک دستگاه با توانایی‌های مناسب و طراحی زیبا محسوب می‌شود. بدنه فلزی با وزن ۹۱.۸ گرمی حس خوبی را به شما منتقل می‌کند (و همچنین یاد دوران قدیم خواهید افتاد!). نمایشگر ۲.۸ اینچی TFT با تراکم پیکسلی ۱۴۳ و امکان نمایش ۶۵ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی همراه با فلاش، رادیو FM و باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. نکته جالب مربوط به این مدل، وجود دوربین در جلوی دستگاه با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است! قیمت زیر مربوط به نسخه تک سیمکارته آن است و مسلما برای خرید نمونه دو سیمکارته باید مبلغ بیشتری را بپردازید. اگر به دنبال گوشی دوم هستید و نیاز اصلی شما برقراری تماس یا ارسال پیامک است، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حدود قیمت: ۲۷۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟ طراحی زیبا و بدنه فلزی صفحه نمایش بزرگ شارژدهی مناسب باتری وجود دوربین جلو پشتیبانی از دو سیمکارت چرا نخریم؟ عدم برخورداری از سیستم‌عامل عدم پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۳G سامسوگ گلکسی J1 Mini 2016

برای مدل پیشنهادی دوم به سراغ یکی از تولیدات سامسونگ از سری J می‌رویم. برخی از افراد نیاز به گوشی دوم هوشمند دارند تا از امکاناتی مانند شبکه ارتباطی ۴G و استفاده از شبکه‌های مجازی بهره‌مند شوند، که گلکسی J1 Mini قادر به انجام این درخواست‌ها هست. صفحه نمایش ۴ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۳۳، پردازنده ۴ هسته‌ای Spreadtrum SC8830 همراه با تراشه گرافیکی Mali-400MP2، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، رم ۷۶۸ مگابایتی، پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G، دوربین‌ اصلی ۵ مگاپیکسلی و سلفی VGA و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. اگر امکان افزایش بودجه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مدلی گران‌تر و بهتر را خریداری کنید.

حدود قیمت: ۳۷۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟ پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه ارتباطی ۴G پشتیبانی از کارت حافظه خارجی حافظه داخلی مناسب پردازنده مناسب مجهز به اندروید ۵.۱ چرا نخریم؟ کیفیت نه‌چندان خوب نمایشگر میزان رم کم دوربین جلو با رزولوشن VGA ال‌جی K4

lg_k4_front_back_side

ال‌جی در سال ۲۰۱۶ سری K را جایگزین سری L کرد و به تولید محصولات در تمامی محدوده‌های قیمتی پرداخت. مدل معرفی شده از مشخصات نسبتا بهتری نسبت به دستگاه بالا برخوردار است و ارزش خرید بالاتری دارد. پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6735M همراه با پردازنده گرافیکی Mali-T700MP2 قدرت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سایر مشخصات فنی آن می‌توان نمایشگر ۴.۵ اینچی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، ۱ گیگابایت رم، شبکه ارتباطی ۴G، دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۹۴۰ میلی‌آمپری را نام برد.

حدود قیمت: ۴۰۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟ طراحی خوب قیمت مناسب پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G شارژدهی عالی باتری دوربین ۵ مگاپیکسلی اندروید ۵.۱ چرا نخریم؟ کیفیت پایین نمایشگر مقدار کمی لگ در رابط کاربری مایکروسافت لومیا ۶۴۰

microsoft_lumia_640_0024

برای چهارمین دستگاه پیشنهادی به‌سراغ یکی از محصولات مایکروسافت می‌رویم. لومیا ۶۴۰ را می‌توان یک گوشی هوشمند ارزان ولی باکیفیت و امکانات مناسب ارزیابی کرد که باوجود مشخصات فنی نه‌چندان قدرتمند، تجربه کاربری روان و خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی است که در نوع براق و مات عرضه می‌شود که مدل‌های دارای رنگ براق از نمونه مات لیزتر بوده و مستعد افتادن از دست هستند. نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و تکنولوژی ClearBlack، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۵، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۱ مگاپیکسلی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی لومیا ۶۴۰ را تشکیل می‌دهند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه ویندوزفون ۸.۱ بوده که به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ برای آن ارائه گشته است.

حدود قیمت: ۴۵۰.۰۰۰ تومان (نسخه دو سیمکارته ۴G)

چرا بخریم؟ کیفیت بالای بدنه شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ نمایشگر پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G کیفیت خوب عکس‌های ثبت شده توسط دوربین اصلی سیستم‌عامل روان ارائه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ وجود رادیو FM شارژدهی بالای باتری بلندی مناسب بلندگو چرا نخریم؟ حافظه داخلی کم محدودیت‌های سیستم‌عامل کیفیت نه‌چندان مناسب فیلم‌‌برداری هواوی Y6 Pro

huawei-y6-pro

هواوی با محصولات باکیفیت و ارزشمند در تمامی محدوده‌های قیمتی حضور موثری دارد. گوشی هوشمند هواوی Y6 pro در رنج قیمتی خود یک دستگاه تقریبا کامل محسوب می‌شود که اکثر نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. پردازنده ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی مدیاتک MTK6735P همراه با تراشه گرافیکی Mali-T720MP2، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی (شیار جداگانه نسبت به سیمکارت دوم)، ۲ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن اچ‌دی، پشتیبانی از شبکه ۴G، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری فول‌اچ‌دی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی این دستگاه را تشکیل می‌دهند، همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید لالی‌پاپ ۵.۱.۱ است. هواوی Y6 Pro به‌غیر از جنس بدنه پلاستیکی، از رقبای خود در این محدوده قیمتی یک قدم جلوتر است و شما از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

حدود قیمت: ۵۰۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟ سخت‌افزار مناسب همراه با ۲ گیگابایت رم نمایشگر IPS با رزولوشن HD پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G دوربین‌های باکیفیت خوب به همراه امکان فیلم‌برداری فول‌اچ‌دی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژدهی بالا جدا بودن شیار کارت حافظه و سیمکارت دوم وجود رادیو FM چرا نخریم؟ وزن و ضخامت زیاد جنس بدنه پلاستیکی (پلی‌کربنات) عدم امکان تعویض باتری توسط کاربر

ذکر چند نکته ضروریست:

در صورت امکان از خرید گوشی‌های هوشمند با قیمتی کمتر از ۳۰۰.۰۰۰ تومان پرهیز کنید، چراکه توسط سخت‌افزار ضعیف و سیستم‌عامل قدیمی امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. متاسفانه در طی یک‌ ماه گذشته شاهد افزایش قیمت دستگاه‌های ارزان‌قیمت بوده‌ایم، امید می‌رود که در آینده نه‌چندان دور قیمت‌ها دوباره کاهش یابند و به قیمت اصلی خود بازگردند. سعی کنید در این محدوده قیمتی گوشی‌های هوشمند با برندهای نامعتبر را در لیست خرید خود قرار ندهید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان (به‌روزرسانی: ۱۳۹۵/۰۹/۲۹)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..