تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : خرید لباس نوزادی، مسابقه هیجان انگیز مخصوص نی‌ نی‌ ها

اگر دوست دارید در این شب‌های به یاد موندنی به همراه نی‌نی‌تون در یک مسابقه اینستاگرامی شرکت کنید، فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی اقدام به راه اندازی یک مسابقه ویژه در صفحه اینستاگرام خودش کرده که به سادگی می‌تونید در اون شرکت کنید و شانس کوچولوتون رو برای برنده شدن جوایز هیجان انگیز این مسابقه امتحان کنید.

برای شرکت در این مسابقه کافیه یک عکس منتخب از نوزادتون در یکی از لباس‌های برند بی‌سی‌سی رو با هشتگ #ninibcc روی اینستاگرام پست کنید و یا اون رو به صفحه اینستاگرام بی‌سی‌سی دایرکت کنید.

فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی جوایز هیجان انگیزی رو برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته. نی‌نی اول جایزه ۳۰۰ هزار تومانی، نی‌نی دوم جایزه ۱۵۰ هزار تومانی و نی‌نی سوم جایزه ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید رایگان از فروشگاه اینترنتی بی‌سی‌سی را دریافت خواهند کرد.

فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی به مناسبت شب یلدا ۱۳۹۵ محصولات خود را فقط تا روز پنج‌شنبه ۲ دی ماه با تخفیف استثنایی۱۰٪ تا ۶۰٪ عرضه کرده است. برای خرید با تخفیف ویژه در این مدت به فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی در آدرس زیر مراجعه فرمایید:
www.bccstyle.com
لباس‌های بی‌سی‌سی مخصوص نوزادان کوچکتر از سه سال  در بیش از ۳۰ طرح جذاب و دوست داشتنی از الیاف طبیعی درجه یک و با کیفیت دوخت عالی در ایران تولید می‌شوند.

آخرین مهلت ارسال تصاویر: دوشنبه ۶ دی ماه ۱۳۹۵
زمان اعلام نتایج مسابقه و معرفی برندگان: چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۳۹۵

برای دریافت اطلاعات بیش از به صفحه اینستاگرام و کانال  تلگرام بی‌سی‌سی مراجعه فرمایید.

حتما بخوانید :   زیباجو : تنبلی چشم، در نوزادان نارس/ صدا دکتر

صفحه اینستاگرام بی‌سی‌سی:
www.instagram.com/bcc.style
کانال تلگرام بی‌سی‌سی:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : خرید لباس نوزادی، مسابقه هیجان انگیز مخصوص نی‌ نی‌ ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..