تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفیق‌کشی پس از دورهمی مستان

سلامت نیوز: پرونده پسر جوانی که بعد از یک درگیری مستانه دوستش را به قتل رسانده ‌بود، در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، متهم یک‌سال‌ونیم قبل بعد از اینکه در یک دورهمی دوستانه مشروب خورده ‌بود، با یکی از دوستانش درگیر شده و او را به قتل رسانده‌ بود. در ابتدای جلسه رسیدگی، نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و گفت: براساس اعترافات متهم و مدارک به‌دست‌آمده، متهم به نام کیهان با همراهی سه دوست دیگرش به نام‌های امین، کریم و آرمین در خانه‌‌ امین جمع شده و مشروب می‌خورند. آنها بعد از این عمل، در دو مرحله با هم درگیر می‌شوند که در مرحله اول آرمین زخمی شده و به بیمارستان انتقال می‌یابد و در مرحله دوم امین به‌ دست کیهان به قتل می‌رسد. با توجه به مدارک به‌دست‌آمده و اعترافات متهم، درخواست رسیدگی به پرونده و صدور حکم شایسته را دارم. سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند و عنوان کردند به‌هیچ‌وجه حاضر به گذشت نیستند.


سپس متهم ردیف‌اول در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم. چند روزی بود که امین به من اصرار می‌کرد به خانه‌شان بروم و با هم مشروب بخوریم، به‌همین‌دلیل به خانه‌شان رفتیم. بعد از اینکه ما با هم مشروب خوردیم، آرمین تماس گرفت، امین او را هم دعوت کرد و دورهم دوباره مشروب خوردیم. بعد کریم هم به من زنگ زد و وقتی بچه‌ها شنیدند که کریم با من صحبت می‌کند، گفتند به او هم بگو بیاید. وقتی کریم رسید، تقریبا مشروب تمام شده‌ بود. به‌همین‌خاطر هم بچه‌ها گفتند به پارک برویم و مشروب بخریم و همان‌جا بخوریم چون مادر امین قرار بود به خانه برگردد. وقتی به پارک رفتیم، آرمین و کریم بر سر خرید مشروب با هم دعوا کردند و من و امین برای جداکردن آنها رفتیم، اما آرمین زخمی شد. بچه‌ها من را به داخل خانه یکی از دوستانم بردند و آرمین را هم به بیمارستان انتقال دادند. چند ساعت بعد کریم با من تماس گرفت و گفت مأموران برادرش را بازداشت کرده‌اند و گفت که می‌خواهند او را ببرند و از من کمک خواست. من هم برای اینکه به او کمک کنم، به آدرسی که داده‌ بود رفتم. در راه امین را دیدم که داشت به سراغ کریم می‌رفت. او به من چاقویی داد و گفت این همان چاقویی است که مال تو بود، کریم آن را به من داد پیش خودت نگه دار. ما به سمت کریم رفتیم. بچه‌ها باز می‌خواستند مشروب بخرند و بخورند و سر این موضوع با هم دعوا کردند. من می‌خواستم جدایشان کنم؛ نمی‌دانم چه شد که ضربه چاقو بر بدن امین وارد شد.


متهم گفت: من همان یک ضربه را زدم و ضربه دیگری به او نزدم، از کاری هم که کرده‌ام پشیمان هستم. اگر آن روز امین من را به خانه‌شان دعوت نمی‌کرد که مشروب بخوریم، این‌طوری نمی‌شد ضمن اینکه من دشمنی‌ای با امین نداشتم، فقط می‌خواستم کاری کنم که او و کریم دعوا نکنند.
با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات برای تصمیم‌گیری در‌این‌باره وارد شور شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفیق‌کشی پس از دورهمی مستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..