تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقد تند امیرحسین رستمی به «معمای شاه» -


,تمیرحسین رستمی, عکس امیرحسین رستمی, بیوگرافی امیرحسین رستمی,[categoriy] نقد تند امیرحسین رستمی به «معمای شاه»

تمیرحسین رستمی, عکس امیرحسین رستمی, بیوگرافی امیرحسین رستمی, شهرزاد, حمیدنعمت الله, وضعیت سفید

آکاایران: نقد تند امیرحسین رستمی به «معمای شاه»

آکاایران امیرحسین رستمی روی آنتن زنده شبکه سوم ، نقد تند و تیزی درباره سریال «معمای شاه» کرد.

بخش پایانی برنامه جمعه گذشته «هفت» به بررسی بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور امیرحسین رستمی و علی سرابی اختصاص داشت.

به گزارش آکاایران امیرحسین رستمی بازیگر سریال های «شهرزاد»، «آخرین بازی» و … در میزگرد بررسی بازیگری اظهار داشت: «نگاه و امضای کارگردان در سینما پررنگ است. به نظرم برخی مشکلات که در تبدیل برخی تئاترها به فیلم های سینمایی برمی آید، چون کارگردان کار آن چیزی که در مغز نمایش بوده نفهمیده و خود را درگیر سطح کرده. به نوعی درگیر تکنیک های فرمی شده و اصل نمایش را نفهمیده است. باید حس تئاتر را به درستی فهمید.»

او در ادامه اضافه کرد: «من به دلیل آنکه تلویزیون برای من خوش شانسی می آورد از کار در آن ابراز خرسندی می کنم، اما من بازیگری را از تئاتر و سینما شروع کردم. انتخاب های بازیگری در تلویزیونم به زعم خودم انتخاب های خوبی بوده اند. یعنی همکاری با مهدی کرم پور، فرزاد موتمن و سامان مقدم که نخستین سریالی های خود را برای صداوسیما می ساختند.»

رستمی در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد : «تمام فکرم همیشه کارگردانی بوده است و با این هدف به سینما آمدم. با همه کارگردانانی که تاکنون کار کرده ام همیشه سعی کرده ام بر جزئیات رفتار آن ریز و متمرکز شوم. حمید نعمت الله و حسن فتحی از جمله کارگردانی هستند که توجه بسیار بر جزئیات دارند و فوق العاده اند. حمید نعمت الله گاهی انقدر بر جزئیات توجه می کند که مثلا در سریال «وضعیت سفید» گاهی به او می گفتم به حرکت الاغ در تصویر بیشتر از من توجه داری! و توجه به همین جزئیات هم سبب موفقیت این فیلم در میان مخاطبان خاص و عام شد. درصورتی که این فیلم در زمانی تولید شد که بودجه های خاص هم به سریال ها داده نمی شد. در صورتی که همین الان سرال هایی با گریم های خاص و سنگین و بودجه های زیاد در حال پخش است که موفق نبوده اند. نمی دانم می توانم اسم ببرم یا نه اما «معمای شاه» نه از مخاطب عام درباره اش خوب می شونم نه از مخاطب خاص! یکی از مشکلات خیلی خیلی مهم آن، متن بد است. با متن بد نمی توان معجزه کرد.»

بازیگر سریال «لیسانسه ها» که به زودی از تلویزیون پخش می شود همچنین افزود: «یکی از گلایه هایی که دارم درباره شیوه برخورد با برخی همکاران بنده است. چرا باید طوری با برخی از بازیگران برخورد شود که مجبور شوند بیان کنند دیگر در تلویزیون بازی نمی کنند. چرا باید هومن برق نورد که بازیگر محبوب مردم است بگوید دیگر در تلویزیون کار نمی کند. مشکلی که در دادن دستمزد ایشان پیش آمد دقیقا برای من هم پیش آمد و بسیار ناراحت کننده است. امیدوارم به این مسئله رسیدگی شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقد تند امیرحسین رستمی به «معمای شاه» -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..