تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس خیلی شاد بهنوش بختیاری و مهتاب کرامتی!

تاریخ نشر : دوشنبه 29 آذر 1395 مشاهده : 71 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

بهنوش بختیاری و مهتاب کرامتی

عکس بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر نوشت : سر صحنه فیلم ماجان.....تولد حضرت رسول مبارک.......همراه با مهتاب جان کرامتی که نظیر ندارد.....بانو مهتاب...شما کجا و بانوان سپید دندان و سیاه قلبهای سینمای ما کجا؟؟...وتبریک برای نشان فیروزه و تندیس بهترین فیلم مستند صفرتاسکو که از جشنواره حقیقت دریافت کردی.....سربازتم بانو.....

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری (متولد ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی در فلیم‌هایی چون شب‌های برره (در نقش لیلون) و اخراجی‌ها ۳ بازی کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.[۱] مادر بهنوش بختیاری اهل شهر قم می‌باشد. اودرتیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا ارین ازدواج کرد وتا کنون همسر او است. او در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر در سال ١٣٩٤ نامزد دريافت سيمرغ بلورين شد.

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

بهنوش بختیاری و خرج فرزند خوانده هایش

عکس سلفی بهنوش بختیاری در یک هیئت!

حجاب بهنوش بختیاری تغییر کرد + عکس

هشدار بهنوش بختیاری به کسانیکه از عکسهای او سو استفاده می کنند+عکس

شایعاتی که اخیرا درباره بهنوش بختیاری منتشر شده ...!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس خیلی شاد بهنوش بختیاری و مهتاب کرامتی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..