تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس هشت ۹۵۰ دلاری! سامسونگ در چه فکری است!؟

مدتی پیش با خبر شدیم که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ ممکن است دیرتر از موعد مقرر معرفی شود چراکه این شرکت قصد دارد تا آیین رونمایی این گوشی را ماه آوریل در نیویورک برگزار کند. چنین خبری به این معنی است که سامسونگ تمایلی به برگزاری این آیین در همایش جهانی موبایل که اواخر ماه فوریه به اجرا درمی‌آید ندارد.

در این بین یک خبر بد هم برای مشتاقان و سینه‌چاکان گوشی‌های گلکسی داریم و آن این که مدل بعدی این گوشی از قرار گران‌تر از مدل‌های کنونی عرضه خواهند شد و قیمت آن طبق آخرین گزارش شرکت سامسونگ دست کم ۲۰ درصد گران‌تر از گوشی‌های قبلی تعیین خواهد شد.

برپایه ارزیابی‌های شرکت شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی گلدمن سکس (Goldman Sachs) که بخش عمده فعالیت‌های آن در زمینه ارایه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری و بانکداری تجاری است مشتریان گوشی‌های سامسونگ باید منتظر افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی گوشی Galaxy S8 در مقایسه با مجموعه Galaxy S7 باشند.

علت اصلی و اولیه چنین افزایش قیمتی افزوده شدن دستیار دیجیتالی هوش مصنوعی است که سامسونگ وعده داده تا آن را در این گوشی کارسازی کند. شرکت گلدمن سکس معتقد است همین قابلیت موجب می‌شود تا قیمت این گوشی بالا بزند که در نتیجه باعث فراری دادن مشتریان می‌شود.

با توجه به ادعاهایی که در خصوص قابلیت‌های Galaxy S8 شده است باید انتظار داشت تا مشتری در ازای پولی که می‌پردازد کالایی بسیار عالی دریافت کند. از این رو، افزایش قیمتی که سامسونگ در نظر گرفته فقط با تحقق کیفیت ممتاز محصول توجیه‌پذیر است.

به این واقعیت هم باید توجه داشت که چه بسا “سامی” (کنایه از سامسونگ است!) خیال دارد تا ضررهای مالی ناشی از گاف گلکسی نوت ۷ را تا حدودی جبران کند وگرنه گرانی Galaxy S8 در بازاری که امروزه بر سر کاهش قیمت محصولات رقابت تنگاتنگ وجود دارد چه دلیل و توجیه منطقی دیگری می‌تواند داشته باشد!؟

با نگاهی به قیمت ۷۹۹ دلاری Galaxy S7 edge می‌توان حدس زد که گوشی Galaxy S8 احتمالا حداقل با قیمت ۹۵۰ دلار به دست مصرف کننده می‌رسد. از سوی دیگر، وقتی صحبت از ضررهای نوت ۷ به میان می‌آید، این احتمال هم قوت می‌گیرد که S7 edge منحنی ممکن است پیش درآمد و مقدمه‌ای برای عرضه گوشی Galaxy S8 با قیمت بالاتر بوده باشد تا به نوعی خیال مشتری را از بابت مناسب بودن قیمت آن راحت‌ کند و حس نکند پول زیادی پرداخت کرده است.

حال، کسی پیدا می‌شود تا برای یک گوشی موبایل ۹۵۰ دلار پرداخت کند؟ مساله این است!

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس هشت ۹۵۰ دلاری! سامسونگ در چه فکری است!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..