تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و باران در 20 استان کشور از امروز

ساعت 24- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته شاهد بارش برف و باران در 20 استان کشور خواهیم بود.

امیر حسین نقشینه با اشاره به آخرین وضعیت جوی و دمایی کشور گفت: هفته بسیار سردی را پشت سر می گذارانیم. این در حالی است که بارش ها بیشتر به صورت برف بوده و باعث کاهش دما و سرد شدن هوا می شود.اردبیل صبح امروز 5 درجه نسبت به روز گذشته سردتر شده و دمایش به 18 درجه زیر صفر رسید. در حال حاضر ورزقان با دمای منفی 28 درجه زیر صفر سردترین شهر کشور است. پس از آن نیز چالدران با دمای منفی 20 درجه زیر صفر قرار دارد. 


به گفته کارشناس سازمان هواشناسی گرم ترین شهرهای کشور هم نیک شهر و بندر لنگه با 27 درجه بالای صفر هستند.  

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش برف در شهرهای تبریز، ارومیه، پیرانشهر،مراغه،سردشت،مهاباد،سقز، زرینه در استان کردستان، ایوان در ایلام و اردبیل ادامه دارد.

نقشینه  با اشاره به اینکه بارش برف در غرب کشور ادامه دارد،تاکید کرد: امروز در استان های آذربایجان شرقی،غربی،کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان و ارتفاعات قزوین بارش برف پیش بینی شده و در استان خراسان شمالی هم بارش باران را شاهد خواهیم بود.  
 
کارشناس سازمان هواشناسی افزود:  از عصر امروز ابرهای باران زا وارد استان های تهران، البرز و سمنان شده و برای این استان ها بارش باران طی اواخر امروز و فردا پیش بینی می شود. 

وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور از فردا، گفت: با ورود این سامانه شاهد بارش در استان های لرستان،مرکزی، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان ،شمال فارس و شمال و شرق خوزستان خواهیم بود. روز چهارشنبه این موج به شمال شرق رسیده و در استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز باران می بارد. 

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و باران در 20 استان کشور از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..