تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح مدرسه خیرساز در روستای قشلاق داود آباد قرچک + فیلم

مدرسه خیرساز شش کلاسه روستای قشلاق داود آباد قرچک صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دراین مراسم خانم سیمین ساغر چی، مدرسه ای  را که در زمینی دو هزار متر مربعی با متراژ 564 مترمربع زیربنا با هزینه خود ساخته بود به اسم همسرش عباس باقری  افتتاح کرد .

این مدرسه دارای شش باب کلاس ، دو باب اتاق اداری ، 124 متر مربع نمازخانه ، 440 متراژ ساختمانی اصلی است که در امروز به بهره برداری رسید.

دراین مدرسه 210 دانش آموز مشغول به تحصیل شدند . هر کلاس 35 نفر را در خود جای داده است.

درروستای قشلاق داود آباد که کمتر از پنج کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد بیش از 20 هزار نفر زندگی می کنند . تعداد دانش آموزان آن حدود دو هزار نفر  است.

51 هزار دانش آموزی که در قرچک مشغول به تحصیل هستند در 150 واحد آموزشی درس می خوانند.  در این شهرستان 80 ساختمان آموزشی وجود دارد که اکثر آنها به صورت دو نوبته فعالیت می کنند. 

قرچک بیشترین تراکم دانش آموزی را در بین شهرستان های استان تهران دارد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح مدرسه خیرساز در روستای قشلاق داود آباد قرچک + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..