تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ پلمپ شد+تصاویر

ساعت: 13:48 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981935

یک واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ در استان قزوین به دلیل تخلف پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی آقاجان نیا معلم در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره برخورد با کشتار غیرمجاز شتر مرغ در  استان قزوین اظهار کرد: یک واحد غیر مجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شتر مرغ در شهر شریفیه (شریف آباد) شهرستان البرز کشف شد.


وی در ادامه افزود: یک واحد غیر مجاز کشتار شتر مرغ پس از یک ماه تحقیقات و بررسی و نمایان شدن ماهیت اصلی آن، با حکم مقامات قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد در این واحد شترمرغ خارج از پوشش نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی، شترمرغ کشتار و پس از بسته بندی، با لیبل تقلبی به بازار عرضه می‌شود. 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: براساس اطلاعات واصله و تحقیقات چندین روزه فعالیت‌های این واحد تحت نظر قرار گرفت و در نهایت شب گذشته(یکشنبه) اکیپی از کارشناسان دامپزشکی با حکم قضایی و با همراهی نماینده‌گان فرمانداری شهرستان و کلانتری شریف آباد بصورت سرزده به محل مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در این واحد تولیدی تعداد 14 لاشه‌ شتر مرغ سلاخی شده به همراه 4 لاشه‌ تازه ذبح شده کشف شد که همه‌گی تا تعیین تکلیف از سوی مراجع قضایی با حفظ شرایط بهداشتی به یکی از سردخانه‌های تحت نظر دامپزشکی منتقل شد. 


دکتر معلم با بیان اینکه این واحد تا تعیین تکلیف نهایی توسط مقام قضایی پلمپ شد، اذعان کرد: این واحد علاوه بر کشتار غیر بهداشتی و غیر مجاز خود، و نهایتا در همان مکان محصولات قصابی شده را در قالب‌های مختلف بسته بندی و با درج برچسب‌های تقلبی روی محصولات، آنها را به بازار عرضه می‌کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ پلمپ شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..