تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور 17 میلیارد تومان است/ اطلاعی از سفر اعضای شورا به کیش ندارم

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981731

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور به شهرداری 17 میلیارد تومان است، گفت: نزدیک به 7 میلیارد تومان جرائم مختلف و نزدیک به 10 میلیارد تومان مربوط به حذف پارکینگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت و گو با مهرزنجان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر اعضای شورای شهر زنجان به کیش افزود: تا الان به غیر از ایام اربعین که با هزینه خود می روم از طرف شورا به هیچ جا نرفته ام و  اطلاعی از سفر اعضای شورا به کیش ندارم.

وی اظهار داشت: دستور سفر اعضای شورا به داخل کشور توسط رئیس شورا و به خارج از کشور توسط یک پروتوکل است که سابقه مطرح شدن در شورا ندارد و معمولا رئیس شورا ارجاع می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان در خصوص بدهی مجتمع تجاری نور به شهرداری تصریح کرد: بر اساس گزارش شهردار زنجان در چند روز قبل، که احتمالا به صورت مکتوب در جلسه سه شنبه این هفته به صورت مکتوب به اطلاع همه برسد، میزان پرداخت و پگیری بدهی ها آمده است.

راشاد تصریح کرد در این گزارش آمده است که از آن بدهی که شهردار قبلی فرستاده بود بخشی که قابل تبدیل به مطالبات نقدی بود حدود 6 و نیم الی 7 میلیارد تومان است که پنج میلیارد تومان آن را مغازه های مختلف در مجتمع تجاری نور گرفتند و 1 و نیم میلیارد تومان را در حال مذاکره بودند که بگیرند.

وی تصریح کرد: ما بقی مطالبات شهرداری از مجتمع نور که مربوط به حذف پارکینگ و مبلغ حدود 10 الی 12 میلیارد تومان است، مجتمع نور مکلف شده در همان نزدیکی زمینی را بخرد و پارکینگ ایجاد کند اگر این تکلیف را انجام ندادند قرار است در مورد ما بقی بدهی اقدام کنند.

راشاد خاطر نشان کرد: جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور به شهرداری زنجان  17 میلیارد تومان است که نزدیک به 7 میلیارد تومان جرائم مختلف و نزدیک به 10 میلیارد تومان مربوط به حذف پارکینگ است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور 17 میلیارد تومان است/ اطلاعی از سفر اعضای شورا به کیش ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..