تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ایران مهمان پروژه نسل بعدی اسیتژ 2016

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، پروژه نسل بعدی اسیتژ در حاشیه‌ سومین جشنواره بین‌المللی TYA (تئاتر برای مخاطبان جوان) TIFLI برگزار شد.
این پروژه به دنبال تبادل فرهنگی و گفت‌وگوی جهانی، آزادی بیان و بیان خلاق، حقوق کودکان و نوجوانان و صلح بود.
شرکت‌کنندگان این پروژه، روزانه به تماشای سه نمایش بین‌المللی نشستند و بعد از آن نشست های نقد و بررسی نمایش را برگزار کردند.
علاوه بر این نشست ها، کارگاه‌هایی نیز با عنوان «من، هویتم، کشورم»، «تئاتر کودک و خشونت جهانی» و «آموزش‌های نوین تئاتر کودک و نوجوان» در این روزها برگزار شد که 15 نماینده از کشورهای ایران، آمریکا، آرژانتین، مالزی، سریلانکا و هند در آن حاضر بودند.
عرفان خطیب‌زاده پژوهش‌گر جوان در این برنامه فرصت یافت تا سخنرانی کوتاهی درباره موضوع تئاتر کودک و نوجوان داشته باشد.
نماینده ایران در ارتباط با برنامه‌های بعدی خود در حوزه بین‌الملل نیز مذاکره‌هایی با دیگر نمایندگان داشت.
وی در گفت‌وگویی در مورد این پروژه توضیح داد: این پروژه تمرین به دست‌ آوردن آرمان‌ها از طریق هنر در سراسر جهان است. برای بچه‌ها، از سوی بچه‌ها و با بچه‌ها. این پروژه معتقد است هنری که با جوانان ساخته شود بخشی از چشم‌انداز تئاتر برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.
خطیب‌زاده ادامه داد: درهای این برنامه برای تمامی هنرمندان جهان از هر کشوری باز است تمرکز این برنامه روی دانش افراد و متخصصان جوان بوده و بر ایده‌ها و تفکرهای جدید در حوزه تئاتر برای مخاطبان جوان تاکید دارد.
وی در توضیح شرایط شرکت در این پروژه اظهار داشت: هر شرکت‌کننده باید سابقه کار حرفه‌ای در حوزه تئاتر کودک و نوجوان داشته باشد و پروژه نسل بعدی فرصتی منحصر به‌فرد برای هنرمندان جوان است تا به تبادل تجربیات، بحث و گفت‌وگو درباره روش‌های گوناگون هنر و شرکت در کارگاه‌های آموزشی بپردازند.
این برنامه از 14 تا 20 آذر در دهلی نو برگزار شد و مرکز ملی استیژ ایران زیر نظر اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.
فراهنگ**1883**1027**دریافت کننده: مریم جلوداران**انتشار دهنده: محمدجواددهقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ایران مهمان پروژه نسل بعدی اسیتژ 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..