تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و پرورش پایه و اساس پیشرفت و شکوفایی است

به گزارش خبرنگارایرنا، ولی الله میرزایی اصل روز دوشنبه در حاشیه رونمایی از تالیفات معلمان شهرستان الیگودرز افزود: امروز در جامعه ما بستر و موقعیت مناسبی برای تعلیم و تربیت فراهم شده است و به رغم کاستی هایی که هست انتظار داریم همه معلمان برای شکوفایی نسل فردای جامعه تلاش و کوشش کنند.
وی با اشاره به اهمیت مقوله تعلیم و تربیت اظهار کرد: نیروی انسانی کارآمد در آموزش و پرورش مهمترین بخش این وزارتخانه است و می تواند تحول ایجاد کند.
وی با اشاره به اهمیت شغل معلمی و قداست این شغل انسان ساز گفت: هر پیشرفتی که در جامعه آینده ما حاصل شود مرهون زحمات معلمان است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز نیزدر این مراسم گفت: امروز دهن کنش گر دانش آموزان نیازمند اطلاعاتی فراتر از حوزه کتب درسی است و معلمان باید با اطلاعات به روز و مفید در کلاس در س حاضر شوند تا بتوانند پاسخ شبهات و سوالات دانش آموزان خود را بدهند .
فیروز ذلقی با اشاره به نقش و جایگاه پژو هش در جامعه و تاثیر آثار پژوهشی برقدرت یادگیری دانش آموزان افزود:پژو هشگری نیاز یک معلم است و هرمعلم موفقی بایستی پژوهشگر باشد تا بتواند موفق باشد.
وی اظهار کرد:شغل مقدس معلمی اطمینانی را درمیان جامعه ما بوجود آورده که خانواده ها با خیال راحت تعلیم و تربیت فرزندان خود را به دست آموزش و پرورش سپرده اند و ما بایستی در این زمینه سربلند باشیم.
ذلقی گفت:این تالیفات شامل ده جلد کتاب نوشته شده توسط معلمان باموضوعات مختلف هنری ،آموزشی ،ادبی و داستانی بوده و 11 نفر از جمله یک مخترع الیگودرزی در این مراسم مورد تقدیر واقع شدند.
به گزارش ایرنا در این مراسم علاوه بررونمایی از تالیفات معلمان شامل چندین جلد کتاب و رمان از پژوهشگران موفق این شهرستان نیز قدردانی شد.
الیگودرز در شرق لرستان قراردارد.
7279 / 6001
خبرنگار جابراسدی** انتشاردهنده** هوشنگ بهرهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و پرورش پایه و اساس پیشرفت و شکوفایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..