تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهداری و حمل و نقل استان بوشهر آماده اجرای طرح زمستانی است

به گزارش ایرنا، سید حمید رضا علم دردومین نشست شورای راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر با هدف ارزیابی اقدامات زمستانی هر دو مجموعه، افزود: بخش راهداری و حمل و نقل استان آماده است در طول اجرای طرح زمستانی خدمات لازم را به مردم ارائه دهد.
علم بیان کرد: تجربه موفق مجموعه راهداری و حمل ونقل درفصل زمستان و نوروز گذشته وارئه خدمات بهینه به مردم در راهها بویژه مناطق کوهستانی و جابه جایی بموقع و بی دغدغه مسافران درنوروز و اربعین بوسیله بخش حمل ونقل جاده ای گویای آمادگی همیشگی این مجموعه است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر افزود: برای زمستان امسال هم راهدارخانه های استان با همه تجهیزات و امکانات لازم در کنار جاده ها مستقر است تا درصورت نیاز به یاری مردم استان بشتابند.
وی گفت: هرسال درآستانه فصل بارندگی، بسترپلهای واقع بر رودخانه ها و مسیرهای آب درمحورهای ارتباطی بوسیله راهداری شهرستانها لایروبی می شود تا از بروز هرگونه حوادث ترافیکی درآن محدوه جلوگیری شود.
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: هدف ازاجرای طرح زمستانی پلیس راه حفظ و ارتقای آمادگی مجموعه پلیس راه برای نظارت بر تردد و ایمنی عبور و مرور مردم درشرایط خاص زمستان است.
سرهنگ جابرپاپری بیان کرد: درطول طرح زمستانی همه امکانات پلیس راه بسیج می شود تا ضمن نظارت لازم بر تردد و عبور و مرور در جاده های استان خدمات لازم به رانندگان ومسافران ارائه شود.
وی با اشاره به لزوم کنترل بیشتر ناوگان عمومی درمبدا و پیش از سفر گفت: درطرح زمستانی پلیس راه، توجه ویژه ای به رعایت اصول ایمنی بویژه اطمینان ازبرخورداری ناوگان عمومی ازمعاینه فنی دارد و درصورت برخوردار نبودن این ناوگان ازایمنی لازم ازحرکت آنها جلوگیری می شود.
وی سلامتی سفرمردم، جلوگیری ازحوادث رانندگی برای آنان و ارئه خدمات لازم پلیس راهی به رانندگان را از جمله هدفهای پلیس راه عنوان کرد.
پاپری افزود: تلاش می شود دو مجموعه پلیس راه وراهداری وحمل ونقل جاده ای استان بتوانند ایمنی را درطول سال بویژه فصل زمستان برای مردم به ارمغان آورند.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهداری و حمل و نقل استان بوشهر آماده اجرای طرح زمستانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..