تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 هزار میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم

وزیر بهداشت با اشاره به هجمه های علیه دولت، گفت: این همه هجمه معنی ندارد و قطعا خارج از انصاف است، متاسفانه برخی به دلیل اینکه با دولت و برخی اشخاص مخالف هستند، با اصل مقابله می کنند.

سید حسن هاشمی روز دوشنبه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی، ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به این مرجع تقلید به افتتاح بیمارستان فرقانی پس از ۲۰ سال وقفه اشاره کرد و گفت: درحال حاضر ۱۲۰۰ تخت بیمارستانی در قم وجود دارد درحالی که باید ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی داشته باشیم.

وی افزود: در دولت یازدهم، ۸۰۰ تخت بیماستان تحویل مردم قم می شود که امروز ۳۵۰ تخت و مابقی با حضور ظرفیت های خیرین و.. ساخته می‌شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: با همتی که شما(آیت الله العظمی مکارم) انجام داده اید، بیمارستان مناسبی در جمکران ساخته می شود؛ اگر این واحد و بیمارستان پردیسان به اتمام برسد، ظرفیت بسیار خوبی در استان شکل می گیرد.

وی گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی در عرصه بهداشتی انجام شده است؛ به ازای هر ۳۰۰۰ نفر یک مرکز سلامت وجود دارد. بیمارستان ها نوسازی شده است و علاوه بر ظاهر بیمارستان ها و سلامت بیماران، زمینه های بسیار خوبی در استان و کل کشور انجام شده است.

هاشمی گفت: بخش‌هایی همچون سلامت از جمله بخش های هزینه بر است که دولت ها همیشه با مشکلات بسیاری برای حل مشکلات آنها دارند ولی در این دولت عنایت خاصی روی این مساله وجود دارد؛ رئیس جمهور مهمترین بخش هزینه ای یارانه ها را در بخش سلامت می دانند.

وی افزود: امام راحل تلاش بسیاری در دو بخش وحدت حوزه و دانشگاه و سرعت بخشیدن در تحقق انقلاب اسلامی و برپایی جمهوری اسلامی و همچنین رابطه دولت و ملت داشتند؛ دولت برآمده از ملت است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کردند که از همه دولتها حمایت کرده‌ام.

وزیربهداشت بیان کرد: ممکن است از آن سوی دست‌های پنهانی باشد که این دو عرصه کمرنگ شود و کارها پیش نرود؛ در ماه های نزدیک به انتخابات رفتارهایی در رسانه های مکتوب و مجازی و حتی رسمی که در اختیار نهادهای ارزشمند هستند، حرکات خلاف انصاف و شرع انجام می دهند.

وی گفت: حکم رئیس جمهور با تنفیذ رهبری انجام می شود و نمایندگان نیز حق نظارت و استیضاح وزراء را دارند و به راحتی می توان با هر حرکت نامناسبی برخورد کرد، ولی این همه هجمه معنی ندارد و قطعا خارج از انصاف است، متاسفانه برخی به دلیل اینکه با دولت و برخی اشخاص مخالف هستند با اصل مقابله می کنند.

هاشمی تصریح کرد: ۱۱ هزار میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم و همین میزان به مردم بدهکاریم؛ امروزه پزشکان متخصصی داریم که در سخت ترین شرایط مشغول به کار هستند ولی هنوز مشکلات مالی آنها حل نشده است.

وزیر بهداشت همچنین به آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیشنهاد کرد که اگر موافق باشید بیمارستان جمکران با عنایت شما، یک بیمارستان تخصصی ویژه بانوان باشد که آیت الله العظمی مکارم از این پیشنهاد استقبال و موافقت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 هزار میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..