تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست باشگاه استقلال از نفت تهران

درخواست باشگاه استقلال از نفت تهران

ورزش > لیگ برتر - باشگاه استقلال از نفت تهران درخواست کرده که مسابقه خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت تهران در چارچوب جام حذفی گفت که شب گذشته با مدیرعامل نفت تهران صحبت کرده ولی نتوانسته علی دایی را پیدا کند تا با او هم درباره ورزشگاه تختی صحبت کند. او گفت که به دنبال این است که موافقت دایی را جذب کند تا بازی دو تیم از ورزشگاه تختی به ورزشگاه آزادی انتقال یابد.
منصوریان دلیل حرفش را فوتبال زمینی دو تیم عنوان و ابراز امیدواری کرد تا مسئولان نفت درخواست او را قبول کنند. او حتی پیشنهاد داد تا عواید بلیط فروشی بازی استقلال و نفت در صورت برگزاری در ورزشگاه آزادی هم به تیم نفت واگذار شود چراکه در ورزشگاه آزادی احتمال حضور هواداران بیشتری در ورزشگاه وجود دارد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست باشگاه استقلال از نفت تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..