تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو دوای درد پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس گفت: شاید با آمدن رونالدو به پرسپولیس مشکل گلزنی این تیم حل شود.

دوای درد پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ با اعلام ارسال فهرست بازیکنان جدید مورد نظر خود برای باشگاه پرسپولیس درباره مقایسه طارمی با انصاری گفت: بازیکن با تمرین و کار می خواهد تا تمرکزش را حفظ کند. امروز ساسان انصاری با طارمی  و فردا ترابی با ساسان انصاری مقایسه را مقایسه می کنند. بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند یا هر باشگاه بزرگ دیگری باید آماده باشند و کار کنند. بازیکنان سپاهان و تراکتورسازی هم باید آمادگی فشار را داشته باشند. یک روز رسانه‌ها تعریف می‌کنند و روز دیگری ی انتقاد آنها کار خودش را می‌کند.

او در مورد ترانسفر محمد انصاری و پولی که نصیب باشگاه می‌شود گفت:  نمی‌دانم شرایط مالی انتقال انصاری چگونه است. او را درک می‌کنم. نمی‌توانم بگویم به او نیاز ندارم.

برانکو در مورد مشکل گلزنی پرسپولیس و جذب گلزن جدیدی گفت: بگذارید فینال جام باشگاه‌‌های جهان تمام شود شاید رونالدو بیاید!

سرمربی پرسپولیس در مورد باقی ماندن رفیعی در تراکتورسازی و انتقال احتمالی رحیم زهیوی  گفت: در مورد بازیکنان تا زمانی که قطعی نشود صحبت نمی کنم.

 ۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

نسبت رئیس جدید صدا و سیما با بازیکن سابق پرسپولیس! + عکس

فردوسی پور درحال گزارش پرسپولیس-سپاهان + عکس

شوت پسر کریم باقری به سبک پدرش در تمرین پرسپولیس! +عکس

سلفی بازیکن پرسپوليس در کیش قبل از شنا +عکس

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو دوای درد پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..