تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه پرس با رایولا بر سر خرید دروازه‌بان میلان

کد خبر: ۴۴۴۴۶۱

۴۹  بازدید

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید با وکیل باسابقه اروپایی جلسه داشته و آخرین شرایط دروازه‌بان میلان را ارزیابی کرده است.

خبرگزاری فارس: فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید امروز با رایولا یکی از مدیر برنامه‌ها و دلالان بزرگ فوتبال اروپا و آمریکای جنوبی جلسه داشته و گویا از او خواسته هر طور شده دروازه‌بان میلان را خریداری کند.

جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان 17 ساله تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا آن طور که گازتادلواسپورت ایتالیا نیز مدعی شده تا کنون بارها از رئال مادرید پیشنهاد رسمی دریافت کرده اما جلسه امروز پرس با رایولا نشان از اراده جدی مادرید برای استخدام وی دارد. البته رئال مادرید حق خرید بازیکن ندارد اما پرس امیدوار است با توجه به تلاش دو تیم فوق حرفه‌ای حقوق‌دان و وکیل در فیفا این مشکل در آینده‌ای نزدیک حل شود.

انتشار این خبر واکنشی از سوی کیلور ناواس، دروازه‌بان رئال مادرید در پی نداشته اما در عملکرد او در بازی‌های مهم پیش رو بی اثر نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه پرس با رایولا بر سر خرید دروازه‌بان میلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..