تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری -

1395/09/29

سایت سرگرمیجالب انگیز

آکاایران: کهکشان آندرومدا، کهکشانی در فاصله ۲.۳ میلیون سال نوری از زمین است که نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری محسوب می شود؛ دورافتاده ترین سازه کیهانی که می توان آن را با چشم غیر مسلح تماشا کرد.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 5

وبسایت مشرق: کهکشان آندرومدا، کهکشانی در فاصله ۲.۳ میلیون سال نوری از زمین است که نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری محسوب می شود؛ دورافتاده ترین سازه کیهانی که می توان آن را با چشم غیر مسلح تماشا کرد.

اگرچه چند کهکشان کوچک دیگر در فاصله ای نزدیک تر به کهکشان راه شیری وجود دارند، اما کهکشان اندرومدا، نزدیکترین کهکشان بزرگی است که در همسایگی کهکشان زمین می توان یافت.

کهکشان آندرومدا با سرعتی در حدود ۱۰۰ تا ۱۴۰ کیلومتر در ثانیه در حال نزدیک شدن به کهکشان ماست؛ بنابراین آندرومدا یکی از معدود کهکشان های انتقال به آبی است. انتظار می رود که این دو کهکشان در ۵/۴ میلیارد سال آینده با یکدیگر برخورد کنند. البته جزئیات این برخورد نامشخص است. شاید این دو کهکشان پس از برخورد با یکدیگر ادغام شده و یک کهکشان غول پیکر بیضوی را شکل دهند. این گونه اتفاقات در گروه های کهکشانی تکرار می شوند. در حال حاضر سرنوشت زمین و منظومه شمسی پس از این برخورد مشخص نیست. اگر کهکشان ها در هم ادغام نشوند شاید منظومه شمسی از راه شیری جدا شده یا به آندرومدا بپیوندد. 

,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری

نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری - نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا

آکاایران: نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری

  ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   ,نزدیک ترین،کهکشان،راه شیری،آندرومدا,[categoriy] نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری   نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری

جالب انگیز -

نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزدیک ترین همسایه کهکشان راه شیری -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..