تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت نکاتی برای سلامت مفاصل در زمستان - آکا

1395/09/29

سایت سلامتمقالات پزشکی و بهداشتی ,پیشگیری از درد مفاصل در زمستان,درد مفاصل در زمستان,درد مفاصل با سرد شدن هوا,[categoriy] رعایت نکاتی برای سلامت مفاصل در زمستان

رعایت نکاتی برای سلامت مفاصل در زمستان - آکاپیشگیری از درد مفاصل در زمستان,درد مفاصل در زمستان,درد مفاصل با سرد شدن هوا

آکاایران: رعایت نکاتی برای سلامت مفاصل در زمستان

آکاایران: با سرد شدن هوا شیوع برخی بیماری ها در بین افراد افزایش پیدا می کند.از جمله این بیماری ها می توان به درد مفاصل اشاره کرد.با رعایت یکسری توصیه ها و نکات می توانیم در سالم و قوی نگه داشتن مفاصل تلاش کنیم و زمستان را بدون درد مفاصل سپری نماییم. -از زانوبند استفاده کنید؛ به منظور محافظت از زانوهایتان در زمستان و کاهش درد، از محافظ زانو استفاده کنید. محافظ های زانو انواع مختلفی دارند که باعث کاهش درد زانو شده و مانع از آسیب جدی به آنها می شوند.
-آب زیاد بنوشید؛ اکثر افراد با این کار در واقع با کم آبی بدن مبارزه می کنند، اما آب برای تسکین درد مفاصل تان اهمیت فراوانی دارد. در زمستان، میزان مصرف آب ما کم می شود، که باید گفت برای اصطکاک کافی بین مفاصل لازم و مورد نیاز است. بنابراین حتما از این مسئله مطمئن شوید که بدن تان هیدراته بوده تا استخوان ها و مفاصل تان سالم بماند.
-کفش هایتان را چک کنید؛ بسیاری از افراد این مسئله را نادیده می گیرند اما پوشیدن کفشی با اندازه مناسب برای زانوها، قوزک پا و مفاصل تان بسیار مفید است. از پوشیدن کفش های پاشنه بلند به مدت طولانی پرهیز کرده و از این مسئله مطمئن شوید که انگشتان پایتان فضای کافی دارند تا حین راه رفتن حس خوب و راحتی داشته باشید.
-هنگام ایستادن به مدت طولانی، حالت تان را تغییر دهید؛ اگر کارتان به نحوی است که مستلزم ایستادن طولانی است مانند کار در فروشگاه های زنجیره ای یا در رستوران، توصیه می شود که وضعیت های خود را به طور مرتب تغییر داده تا از وارد آمدن فشار تنها بر یک زانو جلوگیری کنید.
-پیش از ورزش، حتما خودتان را گرم کنید؛ ورزش اهمیت زیادی دارد اما سعی کنید حتما پیش از شروع تمرینات سخت و طاقت فرسا، خود را گرم کنید. این کار مانع از بروز آسیب شده و به انعطاف پذیری بدن کمک خواهد کرد. علاوه بر این، نرمش باعث افزایش جریان خون شده که در کل به ارتقاء وضعیت بدنی بعد از ورزش کمک می کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت نکاتی برای سلامت مفاصل در زمستان - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..