تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در پل گیشا/ معتادان، مقصرند!

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات و منشأ دود برخاسته از پل گیشا را اعلام کرد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 11:57 امروز حادثه حریق در مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد محدوده پل گیشا به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل تصریح کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت زیر پل گیشا رخ داده و ارتباطی با پل ندارد بلکه برخی از افراد معتاد اقدام به انباشت زباله در این محل کرده و این زباله‌ها آتش گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به اطفای حریق کردند گفت: مشکلی در حال حاضر در این منطقه وجود نداشته و تنها دود این حریق موجب نگرانی شده است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در پل گیشا/ معتادان، مقصرند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..