تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت حسین محب‌اهری با «شاهزاده خانم بدترکیب»

بازگشت حسین محب‌اهری با «شاهزاده خانم بدترکیب»

فرهنگ > تئاتر - حسین محب اهری بازیگر شناخته شده کشورمان پس از پشت سر گذاشتن دوره درمان بیماری سرطان این روزها خودش را برای نقش آفرینی در نمایش «شاهزاده خانم بد ترکیب» آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» که کاری از گروه تئاتر مستقل است و طراحی و کارگردانی آن را مریم کاظمی بر عهده داشته پیش از این در تالار هنر اجرا و با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها رو برو شده بود.

شاهزاده خانم بد ترکیب نوشته اوراندهریس و ترجمه حسین فدایی حسین با حضور بازیگران محبوب بچه‌ها همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی، میترا کریم خانی، هایده حسین زاده، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، مهراد زمانی، عرفان میدانلو، ماندانا عبقری، سعید قره داغلی، شیما میرمهدی، نرگس صفامنش و مهدی رمضان زاده قرار است به زودی در تالار آسمان روی صحنه برود.

طراح صحنه این نمایش سینا ییلاق بیگی، طراح لباس مژگان عیوضی، طراح عروسکها سهیلا باجلان، موسیقی فرید نوایی، طراح گریم حسین تبریزی، طراح ماسک و کلاه گیس افسانه قلی‌زاده، طراح پوستر و بروشور پریسا فلاح زاده، عکس سیامک زمردی مطلق، مدیران صحنه زهرا روشن ضمیر، فاطمه خدابنده لو و شقایق اصلانی، مدیر اجرا جواد اعرابی و روابط عمومی گروه زهرا شایان فر هستند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت حسین محب‌اهری با «شاهزاده خانم بدترکیب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..