تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاه مشق‌های یک هنرمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مشق امروز» عنوان نمایشگاه احمد مازادی است که در آن 26 اثر خوشنویسی با مرکب بر روی کاغذ و بوم را در ابعادی متفاوت در معرض تماشا قرار داده است.

او در این نمایشگاه برخوردی کلاسیک با خط نستعلیق داشته و با ایده جدیدی آن را ارائه داده است. مازادی با کنار هم قراردادن قطعات سیاه مشق به فضاهای جدیدی دست یافته است و رفته رفته آن فضاهای اولیه با برش‌های موازی، تغییر مکان حروف و کلمات به سیاه مشق‌هایی بدل شده اند که رنگ و بوی امروز در آن‌ها نمایان شده است و فضای معاصرتری از خوشنویسی را پیش چشمان مخاطب گشوده‌‌اند.

احمد مازادی متولد ۱۳۵۰ است. او در سال ۹۱ گواهینامه استادی خود را در زمینه خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده و تاکنون در هشت نمایشگاه انفرادی و بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از ایران حضور داشته است.

مازادی در چندین فستیوال و جشنواره داخلی و خارجی از جمله فستیوال خط شارجه، جشنواره خط الجزایر، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و ... شرکت داشته و کتاب رباعیات خیام را به رشته تحریر درآورده است.

نمایشگاه «مشق امروز» تا 14 دی ماه در گالری شکوه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعات 16 تا 20 دیدن نمایند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاه مشق‌های یک هنرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..