تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز دغدغه داوطلبان هلال احمر سلامت است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار«شمانیوز» از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان فعال و خیران برگزیده جمعیت  هلال احمر استان فارس اظهار داشت: بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سندها امروز ثابت می‌کنند که آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند چگونه از داعش و تفکیری‌ها حمایت می‌کنند، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران همواره در کنار مردم مظلوم و ستم‌دیده جهان اسلام است و این مهم نیز همچنان ادامه می‌یابد.
او همچنین با اشاره به خدمت به خلق خدا در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این جمعیت شعارش مهر، محبت، لطف و مرحمت به انسان‌ها و بهره‌ جستن از مهر خداوندی است.
وی با بیان اینکه هدف جمعیت هلال احمر کمک بی‌منت، بی‌دریغ و همچنین دست کشیدن بر سر انسان‌های رنجور و دردمندان است خاطرنشان کرد: هلال احمر  به دنبال سود و سود بردن نیست بلکه نگاهش خدمت بی‌منت و برپایه تکریم انسان‌ها است.
وی به رسالت داوطلبان اشاره کرد و افزود: امروز دغدغه داوطلبان هلال احمر سلامت است و باید در این راه به دنبال آرامش بخشی به بیماران بوده و با رحمت و مهربانی خدمات خود را ارائه دهند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز دغدغه داوطلبان هلال احمر سلامت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..