تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق ملت را نمی‌توان فقط از رئیس جمهور خواست

به گزارش افکارنیوز،

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور گفت: منشور حقوق شهروندی اکنون رونمایی شد؛ با این باور که حقوق ملت و آزادی اندیشه و بیان و ... نخست دانستنی است، سپس خواستنی و آنگاه اعمال کردنی.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: استیفای این حقوق به آن است که ملت آن را دانسته، خواسته و به دست آورد. حقوق ملت را نمی‌توان فقط از رئیس جمهور خواست. دیگر ارکان و قوای کشور نیز مسئولند.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: از امروز حق‌دانی و حق‌خواهی باید به وجدان عمومی تبدیل و ملت ما با تمسک به اخلاق اجتماعی ایران بزرگ را در مسیری جدید قرار دهند. اینک نوبت همه ماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق ملت را نمی‌توان فقط از رئیس جمهور خواست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..