تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: نه لیست ورودی داریم نه لیست خروجی

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نفت تهران پاسخ خبرنگاران را داد:

کاملا نفت را می شناسم

یک بازی بسیار سخت و نفس گیر را پیش روی داریم. کاملا تیم نفت را می شناسیم چون دو سال آنجا بوده ام. همان تیم منسجم نفت را آقای دایی حفظ کرده و در جایگاه خیلی خوبی در جدول قرار دارند و این نشان می دهد کار ما سخت است.

همگی متحد شده ایم

همه همدل هستیم تا صخره نفت را از پیش روی برداریم. می دانم کار ما سخت است ولی تلاش می کنیم تا همدل باشیم تا به مرحله بعدی برویم.

تا روز آخر ورودی و خروجی نداریم

ما تا آخرین روز بازی که برابر سپاهان است، نه لیست ورودی داریم نه لیست خروجی. حرفه ای این است که در تعطیلات این بحث را داشته باشیم.

دنبال یک ترکیب ثابت هستیم

برخلاف اینکه برخی دوستان در تلویزیون گفته اند که منصوریان زیاد ترکیبش را دست می زند باید بگویم که ما به دنبال ساختار ثابت هستیم و در ساختار، نفرات دیگر مطرح نیست. ما دو سال تجربه ساختاری در نفت داشته ایم. تیم نمی تواند با 13 بازیکن در مسابقات فرسایشی شرکت کند. نمی شود با 13 نفر در همه مسابقات شرکت کرد. ما باید ساختارمان حفظ کنیم. ما یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی را نداریم به دلیل محرومیت و قطعا جایگزین های آنها هم جوان هستند و آنها هم در ساختار خوب کار می کنند.

به جوانان می شود اطمینان کرد

در تیم امید یاد گرفتم که به جوان می شود اطمینان کرد و چه بهتر که جوان بتواند با تجربه هم بازی کند. ما جوانان خود را به مرور بازی می دهیم. دیدیم حق دوست، زکی پور و برزای چقدر خوب در این هفته ها کار کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: نه لیست ورودی داریم نه لیست خروجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..