تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: مصاف فارادی فیوچر با بنتلی، فراری و تسلا

تماشا کنید: مصاف فارادی فیوچر با بنتلی، فراری و تسلا

کمپانی فارادی فیوچر به تبلیغات خود در خصوص اتومبیل الکتریکی این کمپانی که قرار است در ماه ژانویه رونمایی شود کمی بیش از حد هیجان بخشیده است. اما بد نیست بدانید آخرین کلیپ ویدیویی تبلیغاتی این کمپانی حداقل از سوژه ای مشخص برخوردار است. این کمپانی خودروسازی نوپا ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که رقابت درگ بین نمونه اولیه ای از اتومبیل الکتریکی فارادی فیوچر را در مقابل رقبایی صاحب نام، Model X P100D تسلا (رقیب الکتریکی الزامی)، Bentayga SUV بنتلی و 488 GTB فراری نشان می دهد. شاید شنیدن این خبر که اتومبیل فارادی فیوچر قادر است هر سه رقیب خود را مغلوب کند خیلی تعجب آور نباشد، اگر نه قطعا این ویدیو منتشر نمی شد! اما در عین حال این خبر برای عاشقان سرعت بسیار جالب خواه بود و بدین معنی است که خودروی فارادی فیوچر حتی از مدل ایکس تسلا که در حالت Ludicrous صفر تا صد را فقط در 2.9 ثانیه طی می کند نیز سریعتر است.


البته نکته ای را هم باید در خصوص این ویدیو در نظر داشته باشید و آن اینکه، فارادی فیوچر رقبایی را برگزیده که از سرعتی برخوردارند که نمی تواند اتومبیل این کمپانی را شکست دهد. بعنوان مثال، مدل S P100D تسلا که صفر تا صد را در 2.5 ثانیه طی می کند می تواند به راحتی خودروی فارادی فیوچر را پشت سر گذارد. و از طرفی مسابقه درگ با اتومبیل های بنزینی نمی تواند حق مطلب را بیان کند، چرا که خودروهایی که از سوخت فسیلی بهره می برند معمولا در مسیری طولانی تر می توانند سرعت لازم را به دست آورند و معمولا سرعت نهایی آنها از سایر خودروها بالاتر است. البته در نهایت به نظر نمی رسد خرید محصول فارادی فیوچر موجب پشیمانی شود، اما به خاطر داشته باشید که لزوما سریع ترین خودرویی نیست که در خیابان در حرکت است.


در ادامه همراه با تک شات به ویدیوی مصاف نمونه اولیه اتومبیل فارادی فیوچر با تسلا، بنتلی و فراری توجه کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: مصاف فارادی فیوچر با بنتلی، فراری و تسلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..