تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار آیت الله علم الهدی از خانواده شهیدان معصومی در تربت حیدریه

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981675

آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه سفر یک روزه خود به تربت حیدریه شب گذشته در منزل شهیدان معصومی حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی شب گذشته از خانواده شهیدان معصومی دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله علم الهدی خطاب به مادر شهیدان معصومی گفت: شما بعنوان مادر و همسر شهید از جایگاه والائی در انقلاب اسلامی برخوردار هستید و تاکنون توانستید سبقه و فرهنگ شهادت را حفظ کرده و به فرزندان خود منتقل کنید.

وی اذعان کرد: امروز برخی وابستگان به شهدا  گاهی اوقات مورد بهره برداری جریانهای سیاسی قرار می گیرند و این به خاطر آن است که سبقه و فرهنگ شهادت را نتوانستند حفظ کنند.

شهید نجیب الله معصومی، سال 1362 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از 33 سال طی عملیات تفحص پیدا شده و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در تربت حیدریه تشیع و تدفین شد.

فرزند این شهید بزرگوار در سال 1379 در درگیری با اشرار شرق کشور به درجه شهادت نائل آمد.

ترت حیدریه دارای 675 شهید، 3 هزار جانباز، 300 آزاده و 14 هزار رزمنده می باشد.

در ادامه سفر نماینده ولی فقیه به تربت حیدریه، آیت الله علم الهدی با حضور در منزل حجت الاسلام رحمانی استاد حوزه های علمیه این شهرستان از وی عیادت کرد.

در این دیدار آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام رحمانی را از برکات و سرمایه های حوزه های علمیه برشمردند و برای این استاد بزرگوار آرزوی سلامتی کردند.

در انتهای این دیدار آیت الله علم الهدی یک جلد قرآن کریم به استاد حوزه های علمیه تربت حیدریه اهدا کردند.

تربت حیدریه دارای چهار حوزه علمیه و 320 طلبه می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار آیت الله علم الهدی از خانواده شهیدان معصومی در تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..