تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ دو نوع جدید از نوت بوک ۹ معرفی کرد

اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ در همایش جهانی موبایل، لپ‌تاپ‌های نوت بوک ۹ را معرفی کرد. اکنون این شرکت این مجموعه نوت بوک‌ها را با چند ویژگی جدید به روزرسانی کرده است که صفحه نمایش‌های ۱۳٫۳ و ۱۵ اینچی و حسگر اثر انگشت از جمله آنها هستند.

نوت بوک‌های ۱۳٫۳ و ۱۵ اینچی سامسونگ باریک و بدون حاشیه‌اند و با لبه‌های خمیده ۱۸۰ درجه می‌توان گفت به طور کامل تمام صفحه هستند.

نوت بوک ۹ مدل ۱۵ اینچی در حقیقت یک لپ تاپ مجهز به ویندوز ۱۰ است که صفحه نمایش از نوع ۱۰۸۰p Full HD در آن کار گذاشته شده است. همچنین پردازشگر Intel Core i7 به همراه رم از نوع LPDDR3 در گنجایش‌های چهار و هشت گیگابایت و حافظه داخلی SSD با حجم ۱۲۸ و ۲۵۶ از دیگر مشخصات این نوت بوک است.

این نوت بوک دارای حسگر اثر انگشت است و در ضمن از فن‌آوری Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توان با یک لمس ساده دستگاه را ایمن کرد. بنابراین کاربران می‌توانند بدون نیاز به تایپ کلمه‌ وارد سیستم شوند.

نوت بوک ۹ مدل ۱۵ اینچی در ابعاد ۳۴۷٫۹ X 229.4 X 14.9 میلی‌متری و o.98 کیلوگرم وزن تولید شده است. از درگاه یو اس بی Type C، دو درگاه یو اس بی ۳٫۰، درگاه کابل HDMI، مینی اترنت، میکرو اس دی و HP/mic نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این نوت بوک تا ۱۲ ساعت کار می‌دهد و چون مجهز به سیستم شارژ سریع است فقط در ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود.

همچنین نوت بوک نوع ۱۳٫۳ اینچی از لحاظ مشخصات داخلی مشابه به لپ تاپ ۱۵ اینچی است و تفاوت فقط در ابعاد و وزن و دیگر موارد است چون این نوت بوک در ابعاد ۳۰۹٫۴ X 208 X 13.9 و ۰٫۸۱ کیلوگرم وزن به بازار آمده است. در خصوص درگاه‌های ارتباطی آن می‌توان به بلوتوث ۴٫۱، بلندگوهای ۱٫۵W X 2، دوربین ۷۲۰p و میکروفون دیجیتال دو لایه داخلی اشاره کرد که البته همین قابلیت‌ها در مدل ۱۵ اینچی نیز موجود است.

درمورد قیمت و زمان عرضه این دو نوت بوک در بازارهای جهانی هنوز سامسونگ اظهار نظری نکرده است.

fonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ دو نوع جدید از نوت بوک ۹ معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..