تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم ۲۱ دقیقه‌ای موبایل مرا پیدا کن با شرکت مالک گوشی، سارق و یک بدافزار

فیلم ۲۱ دقیقه‌ای موبایل مرا پیدا کن با شرکت مالک گوشی، سارق و یک بدافزار

به گزارش خبرآنلاین، «آنتونی فون دِر می یر» با دزدیده شدن اولین گوشی‌اش فکر بکری به سرش زد. وی گوشی اچ تی سی وان از نوع M7 خود را به بدافزار موسوم به Ceberus  آلوده کرد و با دوستانش اجازه داد تا موبایلش عمداً به سرقت رود.

البته 4 روز گذشت و کسی در روتردام گوشی را ندزدید و آنها تصمیم گرفتند به آمستردام بروند، چراکه روزی 17 گوشی به سرقت می‌رود. سرانجام سارق محترم گوشی وی را می‌دزدد وسیم کارتی با اعداد عربی داخل موبایل نصب می‌کند و بقیه ماجرا در این ویدئو که بیش از 2.3 میلیون بار دیده‌شده قابل‌تعقیب است.{لینک}

بدین ترتیب وی می‌توانست گوشی خود را ردیابی کرده، به مکالمات گوش‌داده و پیامک‌های مبادله شده توسط سارق را بخواند.

وی حتی یک بار سیم‌کارت سارق محترم را شارژ کرد تا بتواند به مکالمه خود ادامه دهد. یک بار دیگر نیز پس‌ازاینکه یک روز کامل گوشی خاموش شد، به سارق زنگ زد تا مطمئن شود که گوشی همچنان در دست وی است و البته به وی گفت اشتباه گرفتم!

«فون دِر می یِر» تمام این داستان را در 21 دقیقه به تصویر کشید و نام مستند خود را Find my phone نامید.

این داستان و استفاده از یک بدافزار به نام Cerberus در شبکه‌های اجتماعی به بحثی داغ تبدیل‌شده است که خواندنش خالی از لطف نیست.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم ۲۱ دقیقه‌ای موبایل مرا پیدا کن با شرکت مالک گوشی، سارق و یک بدافزار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..