تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرخ اقتصاد ایران به حرکت درآمده است/ اولین خودروی مشترک ایران و فرانسه اسفندماه به نمایش درمی‌آید/ کسی نگوید در این سه سال منشور حقوق شهروندی چه شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در همایش حقوق ملت در قانون اساسی اظهارداشت: من می‌پذیرم و درست است که انقلاب اسلامی تمام نشده است چرا که اگر انقلاب تمام شده بود امروز شرایط دیگری و شرایط بهتری را در همه قوای کشور شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه به مردم وعده نجات اقتصاد ایران را دادم، گفت:‌ چرخ کارخانه‌های داخلی به حرکت در آمده است، چرخ کارخانه‌های مشترک ایران و کمپانی‌های خارجی نیز به حرکت در آمده است.

روحانی تأکید کرد:‌ اسفند امسال هم اولین خودروی مشترک ایران و فرانسه که 30 درصد آن صادراتی خواهد بود به نمایش ملت ایران در خواهد آمد و مردم خواهند دیدید که چرخ اقتصاد ایران به حرکت در آمده است.

رئیس‌جمهور ادامه داد:‌ سانریفیوژهایی که IR1 آن فقط فعال بود امروز IR8 که مدرن‌ترین سانتریفیوژ است ایران به آن دست یافته و امروز به حرکت در آمده است، فرمان شروع فعالیت پیشران هیسته‌ای به عنوان یک حرکت بزرگ در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای از طرف رئیس جمهور صادر شد به زودی پیشران هیسته ای هم به حرکت در خواهد آمد.

وی در ادامه سخنان خود درباره منشور حقوق شهروندی نیز گفت: کسی نگوید در این سه سال منشور حقوق شهروندی چه شده است ما از روز اول مقید به اجرای قانون بودیم.

ادامه دارد...

http://fna.ir/S37HC0 اخبار مرتبط منشور حقوق شهروندی منتشر شد + متن کامل95/09/29 - 11:39«منشور حقوق شهروندی» خط‌مشی دولت برای رعایت و پیشبرد حقوق اساسی ملت ایران است95/09/29 - 11:31



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرخ اقتصاد ایران به حرکت درآمده است/ اولین خودروی مشترک ایران و فرانسه اسفندماه به نمایش درمی‌آید/ کسی نگوید در این سه سال منشور حقوق شهروندی چه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..